اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی فوتبال صورت می‌گیرد

حضور فوتبالیست نونهال قزوینی در مسابقات قهرمانی آسیا

با تشخیص کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان، مهرداد زارعی فوتبالیست قزوینی تیم ملی را در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا همراهی می‌کند.

حضور فوتبالیست نونهال قزوینی در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حضور ورزشکار نونهال قزوینی در تیم ملی فوتبال کشورمان نشان از آن دارد که اگر مسئولان این رشته ورزشی از این پس بتوانند برنامه‌ریزی منظم و هماهنگی داشته باشند، می‌توان در سال‌های آینده به حضور فوتبالیست‌های این استان در تیم ملی امیدوار بود.

به هر حال زارعی که در تمرینات قبلی اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال کشورمان حضوری موفق داشته است، با دعوت شدن خود به تیم ملی نشان داد که قابلیت‌های بالایی دارد و در این مدت توانسته است رضایت کادر فنی تیم ملی کشورمان را جلب کند.

رقابت‌های مقدماتی فوتبال نونهالان آسیا به میزبانی کشورمان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و به طور قطع اگر زارعی بتواند در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کمتر از 14 سال کشورمان قرار بگیرد، باید خودی نشان دهد تا از ظرفیت‌های بالای تکنیکی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

با توجه به اینکه طرح آسیا ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال گذشته در استان قزوین آغاز شده و در این طرح بنا شده است که استعدادهای ناب فوتبال در رده‌های سنین پایه مشخص شوند، به طور قطع می‌توان با برنامه‌ریزی منظم و دقیق در سال‌های نه چندان دور فوتبال قزوین را به رشد بالا و قابل قبولی رساند.

برگزاری دوره‌های استعدادیابی فوتبال هم بدون شک تأثیر بسزایی در شناخت استعدادهای این رشته ورزشی در سطح استان قزوین دارد و با توجه به اینکه چند روزی است که طرح استعدادیابی فوتبال رده‌های سنی نونهالان در قزوین و ناحیه با شور و طراوت خاصی دنبال می‌شود، می‌توان به آینده این طرح برای پشتوانه‌سازی فوتبال قزوین امیدوار بود.

طرح استعدادهای فوتبال رده‌های سنین پایه که با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفته است، در چند روز گذشته نشان داده که از استقبال بالایی برخوردار بوده است و در صورت برنامه‌ریزی دقیق می‌توان به آینده این طرح ورزشی خوشبین بود.

برگزاری لیگ فوتبال نونهالان استان قزوین هم یکی دیگر از طرح‌های خوب و ارزنده هیئت فوتبال این استان و اداره کل آموزش و پرورش است که می‌تواند سهم ورزشکاران نونهال قزوین را در تیم‌های ملی فوتبال نونهالان و نوجوانان کشورمان زیادتر کند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول