اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا:

مشهد انتخاب درستی برای میزبانی رقابت‎های فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا است

نماینده عراقی کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر در رقابت‎های قهرمانی نونهالان در منطقه آسیای مرکزی، مشهد را بهترین انتخاب برای میزبانی این مسابقات دانست.

مشهد انتخاب درستی برای میزبانی رقابت‎های فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از ستاد خبری نخستین دوره مسابقات فوتبال نونهالان آسیا،  دکتر شامل کامل در یک نشست خبری اظهارداشت: AFC برگزاری این مسابقات را به فدراسیون فوتبال ایران واگذار کرد و این فدراسیون نیز مشهد را به عنوان میزبان این رقابت‎ها معرفی کرد.

وی با اشاره به استقبال AFC از این انتخاب، افزود: من شهرهای دیگر ایران را نیز دیده‎ام اما با استقبال گرم این شهر، احساس می‎کنم انتخاب مشهد کار درستی بوده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا با شرکت 46 تیم در هشت گروه پنج یا شش تیمی، افزود: در منطقه آسیای مرکزی که رقابت‏‎های آن از سوم اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‏شود، تیم‏های ایران، ترکمنستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و هند حضور دارند که تیم سریلانکا به علت مشکلات مالی از این مسابقات انصراف داده است.

شامل کامل ادامه داد: از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی صعود می‎کنند و این مرحله از مسابقات که هنوز تصمیمی در مورد کشور میزبان آن اتخاذ نشده، سال 2014 برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: من مطمئن هستم که همه چیز برای برگزاری این رقابت‏ها بر اساس استانداردهای AFC مهیاست که تحقق این امر به برگزاری مسابقات رده‎های سنی بالاتر در مشهد کمک می‎کند.

نماینده ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا در رقابت‏های قهرمانی نونهالان آسیا در منطقه آسیای مرکزی با تشکر از رسانه‏ها برای انعکاس اخبار این مسابقات به داخل و خارج از کشور ایران گفت: انعکاس اخبار این مسابقات برای AFC بسیار اهمیت دارد و به برگزاری باکیفیت آن کمک می‏کند.

در ادامه این نشست ناظر داوری اعزامی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به این رقابت‏ها نیز گفت: هشت داور جوان از کشورهای نپال، بوتان، مالدیو و افغانستان این رقابت‏ها را قضاوت می‏کنند.

حسین غضنفری ادامه داد: حضور این داوران جوان و مستعد در افزایش سطح کیفی داوری آنان موثر است.

وی با بیان اینکه بعد از هر مسابقه جلسه‏ای برای بررسی عملکرد داوران برگزار می‏شود، افزود: این امر اشتباهات احتمالی را به حداقل می‎رساند تا هم داوران جوان و هم بازیکنان نونهال از این مسابقات سود ببرند.

انتهای پیام/70005/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول