اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال مازندران:

باشگاه‌های فوتبال و فوتسال مازندران حریفان‌شان را می‌شناسند

دبیر هیئت فوتبال مازندران از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ فوتبال و فوتسال باشگاه‌های مازندران و شناسایی حریف‌ها در فصل جدید لیگ باشگاه‌های استان خبر داد.

باشگاه‌های فوتبال و فوتسال مازندران حریفان‌شان را می‌شناسند

حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای زمان برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ فوتبال با حضور نمایندگان باشگاه‌ها، مراسم قرعه‌کشی در آکادمی فوتبال ورزشگاه شهدای ساری انجام می‌شود.

وی گفت: مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال استان امروز برگزار شد و لیگ برتر فوتسال استان نیز چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود. 

دبیر هیئت فوتبال مازندران در ادامه افزود: مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال استان نیز 27 فروردین با حضور نماینده باشگاه‌ها در ساری برگزار شد.

رسولی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی در دیگر رده‌های لیگ فوتبال استان در ساری تصریح کرد: مازندران به عنوان معدود هیئت‌های فوتبال کشور است که لیگ را به طور منظم برگزار می‌کند.

وی در ادامه از حضور سه بانوی فوتبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: شقایق روزبهان، کوثر کمالی و آذر موسوی به عنوان سه بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان هستند.

دبیر هیئت فوتبال مازندران با اشاره به حضور 28 بازیکن این اردو افزود: ملی‌پوشان دعوت شده در این اردو از 30 فروردین تا پنجم اردیبهشت به مدت یک هفته در کمپ تیم‌های ملی در تهران حضور دارند.

رسولی در پایان اظهار داشت: از نظر آماری بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هیئت فوتبال مازندران در تمامی رده‌های سنی مردان و زنان بازیکن دعوت شده دارد و یکی از نمونه‌ترین هیئت‌های فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول