اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه:

لازمه موفقیت در اهواز ارائه بازی منطقی است / لیگ 18 تیمی به نفع فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: لازمه موفقیت در هوای گرم و شرایط خاص آب و هوایی اهواز ارائه بازی منطقی و با تدبیر است ما اگر با حوصله بازی کنیم، موفق می‌شویم.

لازمه موفقیت در اهواز ارائه بازی منطقی است / لیگ 18 تیمی به نفع فوتبال است

داوود مهابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز دور جدید تمرینات تیمش از روز گذشته در تهران اظهار داشت: تمرینات تیم تا قبل از دیدار برابر استقلال خوزستان در تهران دنبال می‌شود، مصدومان تیم بهبودی کامل خود را به دست آورده‌اند و با توجه به شرایط بسیار مطلوب روحی و روانی بازیکنان همه به دنبال کسب موفقیت و صعود از این مرحله هستیم.

وی افزود: تمام هدف ما تمرکز و کسب امتیاز از دو دیدار برابر حریف اهوازی است، البته بازیکنان ما کمی خسته هستند و با استراحتی که طی چند روز گذشته داشتند با انرژی و روحیه بهتری دور جدید تمرینات را آغاز کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه با اشاره به اینکه لازمه موفقیت در دیدار برابر استقلال صنعتی ارائه بازی منطقی و مدبرانه است، گفت: هر دو دیدار برابر استقلال صنعتی حساس و سرنوشت‌ساز است، در دیدار دور رفت علاوه بر تیم حریف ما باید با گرما و شرایط خاص آب و هوایی اهواز مقابله کنیم و ارائه بازی با حوصله و با برنامه قطعاً به تیم کمک می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه هدف اولیه من و باشگاه مس سرچشمه صعود مجدد این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور بود، ادامه داد: بر اساس برنامه و هدف طراحی شده حرکت خود را در جدول مسابقات آغاز کردیم و روند رو به جلوی بسیار خوبی در پیش گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه تصریح کرد: البته در چند دیدار پایانی مسابقات بدشانسی‌های زیادی گریبان تیم را گرفت و با کسب چند نتیجه تساوی عملاً صدر جدول را از دست دادیم و با تلاش و همت بازیکنان بار دیگر وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیدیم و موفق به صعود به مرحله پلی‌آف شدیم.

مهابادی خاطر نشان کرد: حتی توانایی و شایستگی صعود مس به صورت مستقیم به لیگ برتر وجود داشت، اما بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری در چند دیدار موجب شد تا شرایط تغییر کند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون صعود تیمش به لیگ برتر فوتبال کشور گفت: به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست، ما همه تلاش و تمرکز خود را بر روی این مسئله معطوف کرده‌ایم و خواهان صعود از این مرحله از مسابقات هستیم.

مهابادی پیرامون جدایی سه بازیکن کرمانی از مس سرچشمه در نیم فصل مسابقات گفت: مسلم فیروزآبادی از ابتدای فصل پیشنهادی از باشگاه فجر سپاسی داشت و با توجه به معرفت و محبتی که خودش به تیم داشت در نیم‌فصل نخست به تیم کمک کرد و در نیم‌فصل دوم خواهان جدایی از تیم شد.

وی ادامه داد: علی ابراهیمی در پستی حضور داشت که نادر فتح‌اللهی و صادق کرمی حضور داشتند، این بازیکن خواهان فیکس بازی کردن بود و با توجه به مذاکراتی که با باشگاه و من داشت، رضایتنامه‌اش را گرفت و به استقلال صنعتی خوزستان پیوست.

سرمربی مس سرچشمه در زمینه جدایی مسعود ابراهیمی از تیمش عنوان کرد: در پست مسعود ابراهیمی ترافیک زیادی وجود داشت، وی از ابتدای فصل شرایط بدنی مطلوبی نداشت و در کمال دوستی و رفاقت از تیم جدا شد تا در مس رفسنجان به صورت ثابت بازی کند.

مهابادی در ارتباط با برگزاری مسابقات لیگ با 18 و یا 16 تیم گفت: لیگ برتر با 18 تیم برگزار شود به سود فوتبال است، برگزاری لیگ با 18 تیم مشکلی نداشته است، فدراسیون باید در این بین با باشگاه‌هایی که توانایی میزبانی و حضور در لیگ برتر را ندارند، قاطعانه برخورد کند.

وی افزود: تیم‌هایی در لیگ دسته اول حضور دارند که دارای امکانات به مراتب بهتر و بالاتری از برخی لیگ برتری‌ها هستند و به عقیده من فدراسیون باید سخت‌گیری بیشتری در این زمینه داشته باشد و لیگ را با همان 18 تیم برگزار کند و کم شدن تیم‌ها در برخی مناطق کشور ناهنجاری‌هایی را ایجاد می‌کند.

مهابادی عنوان کرد: تیم گهردرود را ببینید، این تیم شور و نشاط خاصی را در بین جوانان و مردم منطقه ایجاد کرد و مردم یک سال از عمرشان را با این تیم سپری کردند به نظر من برگزاری لیگ با 18 تیم به سود است.

انتهای پیام/80011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول