اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان:

مخازن آب 3 شهر سرایان پاکسازی شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان گفت: مخازن آب شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه به میزان 4 هزار متر مکعب پاکسازی شد.

مخازن آب 3 شهر سرایان پاکسازی شد

سید احمد ندائی‌جوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با شستشوی مخازن اظهار داشت: مخازن آب شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه به میزان 4 هزار متر مکعب پاکسازی شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته بیش از 30 کیلومتر از شبکه توزیع و خطوط انتقال شستشو داده شده‌اند.

پاکسازی با نظارت بهداشت صورت گرفت

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان با بیان اینکه نوشیدن آب در سلامتی افراد نقش مهمی ایفا می‌کند، بیان داشت: برای ارائه خدمات مطلوبتر، بهتر و نیز تامین آب شرب سالم و بهداشتی امور آب و فاضلاب این شهرستان اقدام به پاکسازی مخازن کرده است.

ندائی‌جوان با اشاره به شستشوی مخازن آب در شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه افزود: این کار با نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان انجام شده است.

وی به مراحل این شستشوها اشاره کرد و یادآور شد: در این عملیات در آغاز مخازن به طور کامل تخلیه شده و سپس برس‌کشی سقف، دیوارها و لایروبی کف بوسیله ماشین آتش‌نشانی و فشار آب انجام شد.

دفتر اتفاقات سال گذشته در سرایان راه‌اندازی شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان اضافه کرد: پس از این مرحله با استفاده از محلول کلر کلبه قسمت‌های مخازن گندزدایی شد و در پایان بدون قطعی آب مشترکان عملیات آبگیری مجدد مخازن انجام شد.

ندائی‌جوان با اشاره به اینکه امنیت در مخازن وجود دارد، متذکر شد: برای کنترل تاسیسات و امنیت بیشتر با نصب دوربین‌های مدار بسته تمام مخازن شهر سرایان به صورت شبانه‌روزی کنترل می‌شود.

وی از راه‌اندازی دفتر اتفاقات شهر سرایان در سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: همکاران این امور در تمام شبانه‌روز نسبت به پاسخگویی به همشهریان و رفع اتفاقات آماده هستند.

انتهای پیام/69010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول