اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

راه‌های اصلی خلخال به مرکز کشور وصل می‌شود

فرماندار شهرستان خلخال گفت: راه‌های اصلی خلخال به منظور تسهیل در تردد مسافران و مردم این شهرستان به مرکز کشور وصل می‌شود.

راه‌های اصلی خلخال به مرکز کشور وصل می‌شود

هوشنگ محمدی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره «خلخال در آیینه رسانه‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل یکی از محورهای اصلی توسعه بیست‌گانه این شهرستان را پرورش ماهیان سرد‌آبی و گرمابی اعلام کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا دهکده سلامت اندبیل که سال‌های گذشته معطل مانده و زمین آن تحویل داده نشده بود را راه‌اندازی کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی اهتمام به تکمیل راه‌های اصلی خلخال و تکمیل شریان‌های اصلی جنوب استان را یادآور شد و تصریح کرد: تابستان امسال راه سرچم – خلخال راه‌اندازی می‌شود تا در ورود به این منطقه مشکل خاصی را نداشته باشیم و بیش از 90 کیلومتر مسیر استان به مرکز کشور و چهار ساعت مسیر خلخال به راه‌های اصلی کوتاه‌تر خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم خلخال در مجلس امسال دانشکده دولتی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود و آموزشکده فنی و حرفه‌ای نیز در سه رشته راه‌اندازی می‌شود که فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها می‌توانند در آن تحصیل کنند.

محمدی از احداث کارخانه سنگ‌‌بری، آب‌ معدنی به عنوان مکمل پروژه‌های مصوب همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و یادآور شد: مهم برگزاری این همایش نبود بلکه مهم ثمر‌بخشی آن بود که با همراهی تمام رسانه‌ها توانستیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

این مسئول عنوان کرد: مردم شهرستان خلخال همواره تابع ولایت هستند که نمودی از این همدلی و همراهی را در ابراز وفاداری به نظام در استقبال از شهدای گمنام مشاهده کردیم که این استقبال امروز زبانزد عام و خاص بوده و جز با تلاش رسانه‌ها به قلم و تصویر کشیده نشده است.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری همایش تجلیل از مشاهیر خلخال خبر داد.

انتهای پیام/62001/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول