اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

احداث 67 کیلومتر راه اصلی در مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از عملیات اجرایی احداث 67 کیلومتر راه اصلی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

احداث 67 کیلومتر راه اصلی در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید علی اسد از عملیات اجرایی احداث 67 کیلومتر راه اصلی با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال در این استان خبر داد و گفت: این اداره کل علاوه بر حفظ و نگهداری از راه‌های زیر پوشش اقدامات گسترده‌ای برای احداث و یا ارتقای راه‌های ارتباطی مازندران در دست اجرا دارد.

وی افزود: مازندران با دارا بودن 10 هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی تنها استانی است که از طریق سه محور ارتباطی هراز، کندوان و سوادکوه با مرکز کشور در ارتباط بوده و از سوی دیگر این استان به عنوان یکی از سرسبزترین و زیباترین مناطق طبیعی کشورمان محسوب می‌شود که این امر موجب شده تا محورهای ارتباطی مازندران یکی از پرترافیک‌ترین محورهای ارتباطی کشور باشند.

اسد درباره عملیات راهسازی در مازندران اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده در سال جاری عملیات اجرایی ساخت 35 کیلومتر دیگر نیز اجرایی شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: راه‌های اصلی دوآب- خطیرکوه، اسلام‌آباد- گهرباران، نوشهر- کجور، گلوگاه- دامغان- نیالا و تنکابن- قزوین- الموت از جمله محورهایی هستند که در دست احداث‌ هستند.

اسد اضافه کرد: با توجه به جایگاه خاص محورهای ارتباطی استان لازم است با توجه ویژه به این محورها در زمینه اختصاص اعتبار با نگاه ملی سهم بیشتری برای سرعت بخشیدن به فعالیت‌های راهسازی لحاظ شود.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه این اداره کل در سال گذشته با کاهش تخصیص و کمبود اعتبار مواجه بوده ولی توانسته به بهترین شکل و با حمایت همه جانبه مسؤلان استانی و کشوری وظایف خود را به خوبی انجام دهد و امید آن داریم با تامین اعتبارات لازم پروژه‌های در دست احداث را هر چه سریع‌تر تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول