اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه یادآوران شلمچه در گفت‌وگو با فارس:

فراهم کردن زمین چمن حریف اصلی تیم فوتبال یادآوران شلمچه بود

مدیرعامل موسسه یادآوران شلمچه در خصوص سقوط این تیم به لیگ دسته دوم گفت: در تمام فصل به جای این‌که با حریفان رقابت کنیم در تکاپوی رقابت برای به دست آوردن و فراهم سازی زمین چمن بودیم.

فراهم کردن زمین چمن حریف اصلی تیم فوتبال یادآوران شلمچه بود

مجید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در خرمشهر، از آغاز برنامه‌ریزی این موسسه برای فصل آینده خبر داد و اظهار کرد: تمام سعی ما این است که در فصل آینده فوتبال کشور تیمی منسجم را روانه مسابقات کرده و بازی‌های خود را در خرمشهر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه عوامل دست به دست هم داد تا این تیم سقوط کند که در این بین نباید بی‌تجربگی در تیم‌داری را نادیده گرفت که عامل اصلی سقوط تیم یادآوران شلمچه بود.

مدیرعامل تیم یادآوران شلمچه اضافه کرد: در تمام سال به جای این‌که با حریفان رقابت کنیم در تکاپوی رقابت برای به دست آوردن و فراهم سازی زمین چمن بودیم و این موضوع ضربات بدی را به این تیم وارد کرد.

وی با بیان اینکه برای برنامه‌ سال آینده نیز برآورد بودجه شده خاطرنشان کرد: برای سال آینده برنامه ریزی‌های خوبی شده است و قرار بر آن شده تا چارت سازمانی باشگاه را تکمیل کنیم و یک تیم منسجم را برای مردم خرمشهر بسازیم که البته تمام تلاش ما این است که بازی‌های فصل آینده را در خرمشهر برگزار کنیم.

مجید ناصری در خصوص رد پیشنهاد مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان برای بازی در زمین این تیم به خبرنگار فارس گفت: در این موضوع متاسفانه نظرات زیادی به صورت یک‌ طرفه عنوان شده است و گفته شده ما از حضور در آبادان سر باز زده‌ایم، اما حقیقت امر این است که قیمت پیشنهادی مسئولان تیم صنعت نفت رقم بسیار بالایی بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: از مسئولان باشگاه صنعت نفت تشکر می‌کنم ولی دو پیشنهادی که از سوی مدیران این باشگاه به موسسه یادآوران داده شد گویا مبالغ بالایی بود که در توان پرداخت موسسه یادآوران شلمچه نبود و ما در زمین نفت اهواز مبلغ بسیار کمتری را برای برگزاری بازی‌هایمان پرداخت می‌کردیم.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول