اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اردبیل:

45 درصد تصادفات فوتی در محور خلخال رخ می‌دهد

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: 45 درصد تصادفات فوتی در استان اردبیل در محورهای مواصلاتی جنوب استان به ویژه خلخال رخ می‌دهد.

45 درصد تصادفات فوتی در محور خلخال رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری ظهر امروز در جلسه هماهنگی احداث مجتمع‌های بین راهی و خدماتی در محور اردبیل ـ سرچم اظهار داشت: در نوروز امسال برای کاستن از این حجم تصادفات در محورهای مواصلاتی خلخال چهار تیم گشت شبانه‌روزی را مستقر کردیم تا مراقبت بیشتری را از تلفات و تصادفات داشته باشند.

وی با انتقاد از اجرای تقاطع‌ها بدون اولویت در مناطق مختلف استان گفت: در حالی که ما در محور اردبیل – سرچم و محدوده شهرهای کوثر و خلخال نیاز به احداث تقاطع غیر‌همسطح داشتیم با هزینه‌ای کلان تقاطع و زیر‌گذر هیر را که از حجم ترددی کمتری برخوردار است در اولویت احداث قرار دادیم در حالی که در مشگین‌شهر و کوثر این اولویت بیشتر به چشم می‌آمد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل به حجم تردد در محورهای مشگین‌شهر و کوثر اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم در احداث تقاطع‌های جاده‌ای و شهری از نظرات و پیشنهادات کارشناسان پلیس راه استفاده کنند تا متناسب با حجم ترددها و سفرها احداث این تقاطع در اولویت قرار گیرد.

ظهیری خاطرنشان کرد:‌ از ابتدای امسال تاکنون بیشترین حجم سفر بعد از محور اردبیل ـ آستارا از محور اردبیل ـ سرچم صورت گرفته در حالی که این ترددها با ایمنی کامل همراه بوده است.

لغو تردد کامیون‌ها در محور سرچم

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با هدف کاستن از تصادفات جاده‌ای از 26 اسفند ماه تا 16 فروردین ماه جلوی هرگونه تردد کامیون و وسایط نقلیه سنگین در محور اردبیل ـ سرچم گرفته شد، ابراز داشت: از 17 فروردین ماه این ممنوعیت دیگر اعمال نمی‌شود و شاهد تردد وسایط نقلیه سنگین در این محور هستیم که امیدواریم این تردد دوباره سبب تصادفات خونین نشود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل اهمیت احداث پمپ بنزین و مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی را با حفظ حریم تعیین شده ضروری اعلام کرد و افزود: ما قرار نیست امنیت پمپ بنزین را نیز تامین کنیم که از صاحب پمپ بنزین خواسته‌ایم در محور اردبیل ـ سرچم برای تامین امنیت این مکان از نیروهای ویژه پلیس استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهیری در پایان سخنان خود اولویت احداث را در پایگاه‌های امدادی و اورژانسی و پلیس راه با هدف حفظ امنیت و ایمنی بیشتر یادآور شد و تصریح کرد: انتظار می‌رود در این زمینه راهکارهای مناسب پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/62001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول