اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی:

سبک زندگی اسلامی ضرورتی برای استحکام بنیان خانواده است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: توجه به سبک زندگی اسلامی و معیارهای دینی ضرورتی برای تحکیم بنیان خانواده است.

سبک زندگی اسلامی ضرورتی برای استحکام بنیان خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، معصومه‌سادات جلیلی‌حسینی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان در سال جاری اظهار کرد: توجه به سبک زندگی اسلامی و معیارهای دینی ضرورتی برای تحکیم بنیان خانواده است.

وی ادامه داد: سال جاری که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده باید حماسه فرهنگی نیز محقق شود و نقطه آغاز برای تحقق این مهم توجه به بنیان خانواده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: امروزه خانواده‌ها با مشکلات عدیده و معضلات فراوانی روبه‌رو هستند و مخاطرات زیادی خانواده‌ها را تهدید می‌کند بنابراین باید برای رفع این معضلات و خطرات برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی داشته باشیم.

جلیلی‌حسینی با بیان اینکه امروزه دشمن در قالب جنگ نرم درصدد تضعیف بنیان خانواده‌ها است، افزود: دشمن با ترویج فرهنگ‌های غلط غربی و توطئه‌های زیاد خواستار پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود است تا بنیان خانواده‌ها که مهم‌ترین رکن جامعه هستند را متزلزل سازد.

وی یادآور شد: با بازگشت به سبک زندگی اسلامی و ایرانی که یک ضرورت است و مهندسی فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است می‌توانیم از بروز مشکلات و ورود آسیب‎‌ها به خانواده‌ها جلوگیری به عمل آوریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به طرح تحرک که حرکتی راهبردی در حوزه خانواده و بانوان است، گفت: در این طرح باید ظرفیت‌ها، استعدادها، آسیب‌ها و کمبودها را شناسایی و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح به دنبال تقویت استعدادها و رفع آسیب‌ها باشیم.

جلیلی‌حسینی بیان داشت: در طرح تحرک تمامی ادارات کل و ادارات شهرستانی باید تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: زلزله فرهنگی باید جدی گرفته شود و خانواده‌ها باید از لحاظ دینی و مذهبی تقویت شوند تا بتوانند در مقابل تهدیدها و آسیب‌ها از خود مراقبت و محافظت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه نسل جوان و جوانان یک خانواده در معرض خطر قرار دارند، ادامه داد: باید با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح درصدد آشنا کردن نسل جوان با زندگی اسلامی و معیارهای زندگی دینی باشیم.

این مسئول در پایان خواستار همکاری تمامی ادارات شهرستانی با کمیته امور بانوان فرمانداری در راستای تحکیم بنیان خانواده شد.

انتهای پیام/69003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول