اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جهرم:

سبک زندگی فاطمه زهرا الگوی خانواده‌های ایرانی باشد

امام جمعه موقت جهرم گفت: زندگی سعادتمندانه حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به عنوان سبک زندگی اسلامی می‌تواند الگوی خانواده‌های ایرانی باشد.

سبک زندگی فاطمه زهرا الگوی خانواده‌های ایرانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی شهر دارالمومنین با تبریک سال جدید به نمازگزاران اظهار داشت: نوروز متعلق به تنها ایرانیان نیست و این مهم به تمام مسلمانان و شیعیان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه نوروز در حقیقت پیوند ماده و معنا و زمین و آسمان است، افزود: نوروز پیوند نمود و نماد و لحظه تحویل سال پیوند دنیا و آخرت است.

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به درگذشت محمدحسین تمدن جهرمی، چهره ماندگار اقتصاد کشور، بیان کرد: وی که در سال 85 به عنوان چهره ماندگار کشور معرفی شد برخاسته از خاک شهرستان جهرم بود که در سن 85 سالگی به دیار معبود شتافت.

وی جهرم را جزو معدود شهرهایی دانست که دارای چهار چهره ماندگار است و گفت: بیش از یک‌هزار استاد در دانشگاه‌های سراسر کشور متعلق به شهرستان جهرم هستند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به ایام سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: زندگی سرتاسر سعادت حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) اسوه تمام مومنان است.

مدبر خاطرنشان کرد: زندگی این دو بزرگوار به عنوان سبک زندگی اسلامی می‌تواند الگوی خانواده‌های ایرانی باشد.

انتهای پیام/2448/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول