اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی:

جهاد زن تربیت فرزندان صالح در جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی گفت: جهاد زن تربیت فرزندان صالح در جامعه است.

جهاد زن تربیت فرزندان صالح در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه سادات جلیلی حسینی پیش از ظهر امروز در همایش زن، بصیرت و بیداری اسلامی با اشاره به اینکه امروزه موج اسلام‌خواهی و الگوبرداری از نظام و انقلاب اسلامی در سر تا سر جهان طنین‌انداز شده است، اظهار داشت: باید با برنامه‌‌های فرهنگی و تبلیغی مختلف و متعدد پیام مکتب حضرت فاطمه‌(س) را به تمامی زنان دنیا برسانیم چراکه امروز زنان مسلمان الگوی زنان جهان هستند.

وی با بیان اینکه شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، افزود: سرمایه یک زن علاوه بر کار و تلاش در کنار همسرداری نیز تربیت فرزند صالح و سالم است که این فرزندان صالح می‌توانند سرمایه‌های ارزشمندی برای پیشرفت جامعه اسلامی باشند.

*حضرت زهرا(س) الگوی تمام عیار در تمامی زمینه‌ها است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم حضرت زهرا را الگوی فضلیت و تمام عیاری در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: زنان و مادران جامعه اسلامی در تربیت فرزندان باید از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند.

علیرضا جمیع وظیفه اصلی مادران را صیانت از خانواده و تربیت فرزندان نیکو دانست و تصریح کرد: بانوان باید نقش اساسی خود را که خانه‌داری، همسرداری و تربیت فرزندان نیکو است باید به درستی ایفا کرده تا جامعه‌ای سالم و عاری از ناهنجاری‌های اجتماعی داشته باشیم.

در این مراسم از بانوان نمونه در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول