اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی صورت گرفت

دعوت 2 کشتی‌گیر قزوینی به اردوی تیم ملی

با تشخیص کادر فنی تیم ملی دو کشتی‌گیر قزوینی به منظور حضور در رقابت‌های روز کشتی به مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شدند.

دعوت 2 کشتی‌گیر قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بر این اساس حسین رحمانی کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار وزن 55 کیلوگرم به همراه احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن به این اردو فراخوانده شدند‌.

اما بدون شک دعوت از رحمانی کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم استان قزوین به مرحله جدید تمرینات اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان که اسفند ماه سال گذشته با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند، آغاز یک درخشش دیگر برای کشتی قزوین در این سال‌ها خواهد بود‌.

البته رحمانی برای اینکه بتواند دوبنده تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان را به منظور حضور در رقابت‌های روز کشتی که در کشور آمریکا برگزار می‌شود کسب کرده، رقیبان قدرتمندی را پیش روی خود دارد که باید بتواند از سد آن‌ها عبور کند‌.

بدون شک مهم‌ترین رقیب رحمانی و البته سخت‌ترین حریف او، حسن رحیمی کشتی‌گیر تهرانی است که سابقه حضور در رقابت‌های المپیک 2012 لندن و حضور در مسابقات جام جهانی 2013 تهران را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است‌.

یاسر حیدرقلی‌نژاد کشتی‌گیر گلستانی،به همراه بهزاد بهروزی‌راد و یونس سرمستی کشتی‌گیران استان‌های کرمانشاه و آذربایجان شرقی نیز از دیگر رقیبان حسین رحمانی این کشتی‌گیر ارزنده قزوینی به شمار می‌روند‌.

اما به طور قطعی وضعیت احسان لشگری کشتی‌گیر دلاور قزوینی نسبت به همتای جوان خود حسین رحمانی زمین و آسمان با هم فرق می‌کند، به طوری که لشگری هم عنوان‌دار است و در این سال‌ها توانسته است با حضور در میدان‌های بزرگ تجارب لازم و کافی را کسب کند‌.

به نظر می‌رسد لشگری که در کارنامه ورزشی خود عنوان سومی رقابت‌های المپیک 2012 لندن را دارد، به طور قطعی یکی از گزینه‌های اصلی کادر فنی برای وزن 84 کیلوگرم برای حضور در رقابت‌های روز کشتی کشور آمریکا خواهد بود.

البته لشگری نباید از محمدحسین محمدیان کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار مازندرانی غافل شود، کشتی‌گیری که در جریان رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور که اسفند ماه سال گذشته در قزوین برگزار شد، توانست با شکست میثم مصطفی‌جوکار کشتی‌گیر با تجربه همدانی عنوان قهرمانی را از آن خود کند‌.

به هر حال مرحله جدید تمرینات اردوی تیم ملی از فردا با حضور 31 کشتی‌گیر زیر نظر مربیان کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان از جمله رضا لایق مربی ارزشمند قزوینی برگزار می‌شود تا کشتی‌گیران قزوینی بتوانند خود را در این اردو محک بزنند‌.

رقابت‌های روز کشتی 25 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور کشتی‌گیران برتر دنیا از جمله کشورهای روسیه، آمریکا، کوبا و ترکیه در شهر نیویورک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول