اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

ملی‌پوشان کشتی فرنگی در شهرکرد به روی تشک می‌روند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی جوانان به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان کشتی فرنگی در شهرکرد به روی تشک می‌روند

جهانگیر خبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از چهارم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی شهرکرد آغاز می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌ها که برای نخستین بار به میزبانی استان برگزار می‌شود، 160 کشتی‌گیر برتر کشور برای کسب سهمیه حضور در تیم ملی کشتی جوانان به روی تشک می‌روند.

خبازی با اشاره به حضور کشتی‌گیران برتر کشور در این مسابقات اضافه کرد: حضور نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور و نفرات برتر تیم ملی در این رقابت‌ها به همراه 160 کشتی‌گیر جوان از تمامی استان‎های کشور حساسیت زیادی به این رقابت‌‎ها می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دارای ویژگی‌های خاصی است، چراکه اوج آمادگی کشتی‌گیران در این رده سنی است و این مسابقات می‌تواند گام مهمی برای حضور نفرات برتر در تیم ملی بزرگسالان باشد.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها روز چهارشنبه چهار اردیبهشت‌ماه در سالن تختی شهرکرد برگزار می‌شود و پس از وزن‌کشی، مسابقات چهار وزن اول آغاز خواهد شد.

خبازی از برگزاری دو روزه این مسابقات خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ نخستین میزبانی استان در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی جوانان باعث افزایش جایگاه ورزش استان در سطح کشور شود.

وی در ادامه از اعزام بانوان دونده استان به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: دو بانوی دونده استان برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی دو و میدانی بانوان عازم تهران می‌شوند.

این مسئول گفت: فاطمه غلامی در ماده 2 هزار و 500 متر و زینب صمیمی در ماده پرتاب دیسک برای حضور در مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی بانوان که از 29 فروردین‌ماه آغاز می‌شود، عازم استان تهران می‌شوند.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول