اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبای قم و سایپا البرز

یک دقیقه سکوت به احترام قهرمان کشتی / استقبال کمرنگ تماشاگران قمی

در ابتدای دیدار صبای قم و سایپای البرز به احترام درگذشت قهرمان کشتی قم یک دقیقه سکوت اعلام شد و بازیکنان دو تیم و تماشاگران یاد و نام محسن پودنکی را گرامی داشتند.

یک دقیقه سکوت به احترام قهرمان کشتی / استقبال کمرنگ تماشاگران قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا البرز در حالی دیدار خود در هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کردند که آغاز این دیدار با یک دقیقه سکوت همراه بود.

به احترام درگذشت محسن پودنکی قهرمان صاحب نام کشتی فرنگی استان قم در میادین داخلی و برون مرزی بازیکنان دو تیم صبای قم و سایپا البرز به اتفاق تیم داوری و حاضرین در ورزشگاه در ابتدای مسابقه یک دقیقه سکوت کردند.

استقبال کمرنگ تماشاگران قمی از دیدار صبا و سایپا

یکی از نکات قابل توجه دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا البرز استقبال بسیار اندک تماشاگران قمی از این بازی بود.

در حالی که در فاصله زمانی اندک نسبت به برگزاری دیدار صبای قم و سایپا البرز، تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال تهران نیز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با حریفان خود بازی داشتند، گویا تماشاگران قمی ترجیح داده بودند تا از طریق گیرنده‌های تلویزیونی این بازی‌ها را تماشا کنند.

به همین دلیل می‌شد تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم را به سادگی شمارش کرد و به نظر می‌رسد کمتر از 100 تماشاگر قمی در ورزشگاه حضور یافته و از نزدیک دیدار صبای قم و سایپا البرز در هفته سی و دوم را تماشا می‌کردند.

چهار اخطار داور به بازیکنان دو تیم صبا و سایپا

رسول رهبرفام دومین قضاوت خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در دیدار تقریبا تشریفاتی صبای قم و سایپا البرز با چهار کارت زرد به پایان رساند.

در حالی که سعید قاسمی، جهانبخش آرمان و محمد کمانی داور مسابقه صبای قم و سایپا البرز را یاری می‌کردند، رسول رهبرفام به مرتضی کاشی و مجید هوتن دو بازیکن تیم صبای قم و همچنین مجید ایوبی و سعید دقیقی دو بازیکن تیم سایپا البرز کارت زرد نشان داد اما هرگز از کارت قرمز خود در این بازی که بیشتر شاهد رعایت بازی جوانمردانه بودیم، استفاده نکرد.

غیبت پنج بازیکن در صبای قم مقابل سایپا البرز

تیم فوتبال صبای قم در حالی مقابل تیم فوتبال سایپا البرز به میدان رفت و به برتری دو بر یک دست یافت که تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی و اصلی خود را در این دیدار در اختیار نداشت.

سهراب بختیاری‌زاده که به سبب اتفاقات بازی با استقلال تهران دومین جلسه محرومیت خود را سپری می‌کرد همراه با مجید حیدری که مصدوم بود و کریم اسلامی که محروم بود، سه مهره کلیدی صبا به شمار می‌روند که در ترکیب صبا غایب بودند.

این در حالی است که ایمان رزاقی‌راد نیز به دلیل مصدومیت از همراهی صبا محروم است و محسن بیات نیز هنوز مشکلش با کادر فنی تیم فوتبال صبای قم حل نشده است تا بتواند در ترکیب این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال کشور به میدان برود.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول