اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

جام یادگار امام میدان درخشش استعدادهای کشتی قم خواهد بود

رئیس هیئت کشتی استان قم پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام را فرصت درخشش استعدادهای کشتی فرنگی قم دانست.

جام یادگار امام میدان درخشش استعدادهای کشتی قم خواهد بود

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از لغو جام یادگار امام در بهمن ماه سال قبل، بر اساس برنامه جدید فدراسیون کشتی در هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) در روزهای آغازین خرداد ماه میزبان این رقابت‌ها خواهیم بود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در خرداد ماه با گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مصادف هستیم تلاش ما این است که برنامه‌های فرهنگی مناسبی را نیز در حاشیه جام یادگار امام پیش‌بینی کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه از حضور کشتی‌گیران قمی در مسابقات این دوره خبر داد و افزود: این نهمین دوره متوالی جام یادگار امام است که به میزبانی قم برگزار می‌شود و همه ساله سعی هیئت این بوده که از این جام برای پیشرفت کشتی قم به خوبی بهره‌برداری کنیم.

وی تصریح کرد: در ادوار مختلف مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام کشتی‌گیران مطرحی همچون افشین میرصالحی، مرحوم محسن پودنکی، حمیدرضا رضایی، مسعود فشکی، ‌هادی علیزاده پورنیا و چندین فرنگی‌کار مطرح دیگر برای کشتی قم درخشیده‌اند و امسال نیز شاهد درخشش فرنگی‌کاران جوان و جویای نام کشتی قم خواهیم بود.

حلوایی بیان داشت: با توجه به اینکه هیئت کشتی استان قم میزبان و برگزارکننده پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام است، با موافقت فدراسیون کشتی هفت کشتی‌گیر قمی نیز سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بدون شرکت در پیکارهای انتخابی دارند.

وی ادامه داد:‌ فرنگی‌کاران قمی شرکت‌کننده در سی و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام فجر و نهمین دوره جام یادگار امام از دل‌ رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان استان قم و در جدال با سایر مدعیان شناخته خواهند شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: فرنگی‌کاران حاضر در رقابت‌های انتخابی استان قم در رده سنی بزرگسالان همانند رشته آزاد در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم رقابت‌ می‌کنند و در نهایت برترین‌ها برای جام یادگار امام مشخص می‌شوند.

وی با بیان اینکه جام نهم کشتی فرنگی بین‌المللی یادگار امام روزهای دوم و سوم خرداد ماه در قم برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: کشتی‌گیر مطرحی همچون ‌هادی علیزاده پورنیا که هم‌اکنون عضو تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا محسوب می‌شود در این دوره از پیکارها به میدان نخواهد رفت و سعی ما جایگزینی نفرات جوان و جویای نام برای کسب تجربه بیشتر است.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول