اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا

ملی پوشان کشتی فرنگی ایران در قم اردو می‌زنند

ملی پوشان تیم اعزامی کشتی فرنگی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا پیش از این مسابقات در قم اردو می‌زنند.

ملی پوشان کشتی فرنگی ایران در قم اردو می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سال 1391 برای کشتی فرنگی کشورمان با مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن آغاز شد و از قضا تیم ملی کشتی فرنگی در آن رقابت‌ها توانست بالاتر از دیگر غول‌های کشتی فرنگی دنیا، عنوان قهرمانی المپیک را به عنوان افتخاری ارزشمند در تاریخ ورزش ایران به خود اختصاص داده و در مهمترین آوردگاه ورزش جهان، ایران را سربلند کند.

اکنون که در آغاز سال 1392 سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار داریم، تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان قصد دارد شروع افتخاراتش موفقیت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا باشد، مسابقاتی که از روزهای پایانی هفته آینده آغاز می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی کنفدراسیون کشتی آسیا، مسابقات قهرمانی قاره کهن در سال 2013 در رشته کشتی فرنگی از روز بیست و هشتم فروردین ماه با شرکت کشتی‌گیران برتر کشورهای مختلف آسیایی در هفت وزن به انجام خواهد رسید.

این در شرایطی است که در این مسابقات کشتی‌گیران فرنگی‌کار آسیایی در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک در سالن اختصاصی این رقابت‌ها در شهر دهلی نو کشور هندوستان برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بعد از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی که در اسفند ماه سال 1391 یعنی کمتر از دو ماه قبل به میزبانی کشورمان در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و به نایب قهرمانی ملی پوشان توانمند کشتی فرنگی کشورمان انجامید، اردوی تیم ملی کشتی بلافاصله در تهران ادامه یافت تا ملی پوشان زمان را برای حضور موفق در آسیا از دست ندهند.

این در شرایطی است که دیگر خبری از محمد بنا بهترین مربی کشتی فرنگی دنیا در سال 2012 در تیم ملی ایران نیست و این تیم بدون سرمربی و البته با عنوان سرمربی ارشد، عبدالله چمن گلی را در راس کادر فنی خود می‌بیند و به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان که در بین آنها‌ هادی علیزاده پورنیا جوان خوشنام کشتی فرنگی استان قم نیز حضور دارد و قرار است برای دومین بار تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی کند، به منظور تقویت روحی و جسمی خود برای مدت کوتاهی از تهران خارج شده و اردوی آماده‌سازی خود را این بار دو از هیاهوی پایتخت در شهر مقدس قم برگزار می‌کنند.

به همین منظور کادر فنی، مدیریت و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان امروز در قم حضور یافته و در خانه کشتی قم تمرینات خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌کنند، ضمن اینکه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محسن پودنکی نیز در قم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول