اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اصفهان:

برگزاری مسابقات کشتی سنگین وزن‌های پایتخت‌های جهان منتفی شد

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اصفهان گفت: با توجه به مشکلاتی که برای پیدا کردن اسپانسر برای مسابقات کشتی سنگین وزن‌های پایتخت‌های جهان به وجود آمد، برگزاری این مسابقات منتفی شده است.

برگزاری مسابقات کشتی سنگین وزن‌های پایتخت‌های جهان منتفی شد

سیدرضا اخروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قرار بود در صورت پیدا شدن اسپانسر مالی این مسابقات هفته ابتدایی اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود.

وی ادامه داد: در این مدت با باشگاه فولاد ماهان و شهرداری اصفهان مذاکراتی برای تأمین هزینه میزبانی این رقابت‌ها صورت گرفته که هنوز نتیجه‌ای در برنداشته است.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اصفهان اضافه کرد: با وجودی که برگزاری مسابقات در اردیبهشت ماه لغو شده است اما در تلاش هستیم تا با پیدا کردن اسپانسر این رقابت‌ها را در اصفهان برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که تکلیف نهایی این مسابقات چه زمانی مشخص می‌شود، تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا دو هفته آینده تکلیف نهایی مشخص شود.

اخروی ادامه داد: در صورتی که با اسپانسری به توافق برسیم، با فدراسیون هماهنگی‌های لازم در مورد تعیین زمان قطعی برگزاری مسابقات انجام می‌شود.

به گزارش فارس، قرار بود مسابقات کشتی سنگین وزن‌های پایتخت‌های جهان در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شود که به دلیل مشکلات مالی به تأخیر افتاد.

در ادامه نیز هفته ابتدایی اردیبهشت ماه به طور مجدد اعلام شده بود که این تاریخ نیز لغو شد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول