اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان خراسان‎رضوی خبرداد

حضور 8 کشتی‌گیر خراسان‎رضوی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی

مربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان خراسان‎رضوی گفت: کشتی‎گیران استان با کسب چهار سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، عملکرد رضایت بخشی را در مسابقات دیروز از خود به نمایش گذاشتند.

حضور 8 کشتی‌گیر خراسان‎رضوی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حمید قشنگ با اشاره به تلاش کشتی گیران خراسان رضوی در رقابت‎های مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد کشور که دیروز 23 فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، اظهارداشت: حسین نوعی، حسین عفت پناه، داوود زارع و حمید میرزاپور به ترتیب در اوزان 60، 74، 84 و 120 کیلوگرم با قرار گرفتن در جمع هشت کشتی‌گیر برتر اوزان خود به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشور راه یافتند.

وی با اشاره به  بالا بودن سطح رقابت‌های مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی عنوان کرد: این مسابقات با حضور 117 کشتی‌گیر از سراسر کشور برگزار شد و حتی از رقابت‌های قهرمانی کشور نیز از سطح بالاتری برخوردار بود که کشتی‌گیران خراسان‌رضوی با کسب چهار سهمیه حضور در مرحله نهایی آن عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

قشنگ با اشاره به حضور هشت نماینده خراسان‌رضوی در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: حامد تاتاری، رضا بیات و هاشم مختاری سه ملی پوش استان به همراه اسماعیل نجاتیان نیز در این مرحله از رقابت‌ها که در تیرماه برگزار می‌شود حضور دارند.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول