اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در انتخابی تیم ملی

دبیر هیئت کشتنی مازندران از درخشش کشتی‌گیران نوجوان فرنگی‌کار مازندرانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در انتخابی تیم ملی

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از درخشش کشتی‌گیران نوجوان فرنگی‌کار مازندرانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.

وی بیان داشت: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که با حضور کشتی‌گیران نوجوان سراسر کشور در تهران برگزار شد، حدود 250 کشتی‌گیر روی تشک رفتند.

وی با اشاره به کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مقام ششمی برای کشتی مازندران یادآور شد: علی سلطانیان در وزن 69 کیلوگرم و محمدجواد طالبی در 100 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه ابراز داشت: رضا نعیمیان در وزن 50 کیلوگرم و سهیل رحیمی در 100 کیلوگرم نیز به دو مدال نقره رسیدند.

نوری همچنین از کسب یک مقام ششمی برای دیگر کشتی‌گیر مازندرانی خبر داد و افزود: محمدرضا آقانیا در وزن 46 کیلوگرم به مقام ششم رسید.

وی با اشاره به دعوت هشت کشتی‌گیر برتر اوزان مختلف به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابی دوباره از سوی مربیان نفرات برتر در ترکیب تیم ملی به رقابت‌های آسیایی و جهانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول