اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزه:

روستای گرماب فیروزه قهرمان کشتی باچوخه شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزه گفت: مسابقات کشتی باچوخه شهرستان فیروزه با حضور 150 کشتی‌گیر در گود روستای گرماب با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

روستای گرماب فیروزه قهرمان کشتی باچوخه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزه، علی فاضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات کشتی باچوخه شهرستان فیروزه با حضور 150 کشتی‌گیر در گود روستای گرماب با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سرخس، فریمان، تربت‌جام، تایباد، فیروزه، درگز، کلات، جوین، خوشاب، سبزوار و بردسکن و روستاهای گرماب، بار، حاجی‌آباد، احمدآباد، بوژمهران و شهدای نوده انقلاب به همراه دو تیم فاروج و اسفراین از خراسان شمالی حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزه با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در چهار وزن 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم، گفت: در وزن 70 کیلوگرم حجت رامون و مهدی کیوان پناه از شهرستان سرخس به ترتیب مقام نخست و دوم و حامد میرزایی از تربت‌جام مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: محسن قربانی و هادی گلستانی هر دو از روستای گرماب مقام‌های نخست و دوم وزن 80 کیلوگرم را از آن خود کردند و حسین باروحی از مشهد سوم شد.

فاضلی با اشاره به کسب مقام نخست وزن 90 کیلوگرم توسط مصطفی نیمروزی کشتی‌گیر تیم میزبان عنوان کرد: محمد رزم‌آرا از شهرستان تایباد و محسن چوپان از تیم سرخس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این وزن را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در وزن 90+ کیلوگرم نیز مجید آرزومندی از روستای گرماب در جایگاه نخست و قاسم احدی از چناران در جایگاه دوم قرار گرفت و حسین سیاح دیگر کشتی‌گیر تیم میزبان به مقام سوم رسید.

فاضلی یادآور شد: تیم سرخس پس از تیم میزبان به مقام دوم رسید و تیم‌های چناران و تایباد به صورت مشترک در جایگاه سوم رقابت‌های کشتی باچوخه شهرستان فیروزه قرار گرفتند.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول