اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران:

تعهدات دولتی در 124 پروژه ورزشی مدارس مازندران محقق نشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: تعهدات دولتی در ساخت و تجهیز 124 پروژه ورزشی آموزش و پرورش مازندران محقق نشد.

تعهدات دولتی در 124 پروژه ورزشی مدارس مازندران محقق نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قربانعلی شیرزاد صبح امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: جشنواره پانزدهم خیران مدرسه‌ساز در اردیبهشت ماه سال 92 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله در راستای تکریم از خیران مدرسه‌ساز، جشنواره‌های تجلیل از نیک اندشان مدرسه‌ساز در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: رویکرد جشنواره پانزدهم، تلاش برای جذب و مشارکت خیران در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی است.

شیرزاد تصریح کرد: هم‌اکنون 124 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که در این بخش تعهدات خیران اجرایی شد اما تعهدات دولتی به طور کامل محقق نشد.

این مسئول برپایی جشنواره خیران مدرسه‌ساز در سال آینده را یک ماه زودتر از زمان مشخص شده دانست و گفت: به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تجلیل از خیران مدرسه ساز یک ماه زودتر برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران بیان کرد: برای برپایی جشنواره خیران مدرسه‌ساز نیازمند حمایت فرمانداری‌های و بخشداری‌های استان هستیم. تاکنون هفت جشنواره تجلیل از خیران مدرسه ساز در سطح استان مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/86006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول