اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

مسئولان برای نوسازی امکانات مدارس اقدام کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم، میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: مسئولان باید برای نوسازی امکانات آموزشی مدارس آذربایجان غربی اهتمام بیش‌تری نمایند.

مسئولان برای نوسازی امکانات مدارس اقدام کنند

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امکانات بعضی از مدارس از وضعیت نامطلوبی برخوردار هستند به طوری که نیازمند رسیدگی و بازسازی می‌باشند، از این‌رو می‌طلبد در این راستا گام‌های بلندی از سوی مقامات استان برداشته شود.

وی تصریح کرد: گاه دیده می‌شود، معلمان از تجهیزاتی استفاده می‌کنند که با شان، منزلت و جایگاه رفیع آنها سازگار نیست، بنابراین می‌طلبد در این راستا همه اقشار جامعه وارد عمل شوند، به طوری که، ملت و دولت در کنار یکدیگر قرار گیرند، زیرا ملت یا دولت به‌تنهایی برای پیش بردن برنامه‌ها قادر نیستند و باید به صورت مکمل یکدیگر عمل کنند تا اهداف آموزشی تحقق پیدا کند.

بیگی بر لزوم توسعه کمی و کیفی امکانات آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی در استان تاکید کرد و گفت: برای اینکه افراد مستعد و خلاق، پرورش یافته و برای خدمت به جامعه اسلامی آمادگی پیدا کنند، لازم است تا  در حد توان امکانات مورد نیاز را در دسترس آنها قرار داد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به پیگیری جدی اجرای طرح هوشمندسازی مدارس مختلف استان تاکید کرد و بیان داشت: دسترسی به این فناوری منجر به این می‌شود که دانش‌آموزان، مطابق با علم روز و تکنولوژی نوین آموزش داده شوند و یکی از مختصات شهروند الکترونیک در جامعه تحقق یابد.

وی با اذعان به این‌که باید برای بارور سازی استعدادهای موجود و پرورش قابلیت‌های جوانان و نوجوانان اهتمام شود، خاطرنشان کرد: باید  استعدادهای نهفته در وجود افراد مختلف شناسایی شده و برای پرورش دادن این قابلیت‌ها، تلاش شود تا از طریق به کار گرفتن نیروهای داخلی، سد تحریم‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بشکنیم.

انتهای پیام/61002/ط30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول