اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان‌رضوی:‌

کارگران پیشگامان تحقق حماسه اقتصادی هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت:‌ نیمی از جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند و از این رو نقش اساسی در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ایفا می‌کنند.

کارگران پیشگامان تحقق حماسه اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سنجری ظهر امروز در جلسه مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی اظهار کرد:‌ نیمی از جمعیت خراسان‌رضوی متعلق به قشر کارگران و خانواده‌های آنان است و همواره این قشر عظیم در تمامی عرصه‌ها میدان‌دار مبارزه با دشمنان در مسیر اسلامی بوده‌اند.

وی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند کارگران ستون‌های فقرات استقلال کشور هستند، ادامه داد: کارگران به عنوان هسته اصلی جامعه کار و تلاش هستند و نیاز است در این راستا و برای تجلیل از آنان در روز و هفته کارگر با نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی و همکاری همه دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی از بخشی از خدمات آنان تقدیر کنیم.

سنجری بیان کرد: در تقویم بین‌المللی روز جهانی کارگر در امسال یازدهم اردیبهشت ماه است و در راستای تحقق اهداف شعار سال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که کارگران پیشگامان تحقق این شعار محسوب می‌شوند اداره کل کار و تعاون خراسان‌رضوی با تشکیل کارگروه‌ اجرایی بزرگداشت این ایام به تجلیل کارگران نمونه خراسان‌رضوی بپردازد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه تنها راه موفقیت ما علیه تحریم‌های دشمن کار است؛ خاطرنشان کرد:‌ تهدید‌های دشمن برای کشور ما تبدیل به فرصت‌ شده و ایران مانند همیشه نشان داده که در تمامی زمان‌ها در برابر بدطینتی دشمن مقاومت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمامی روزهای هفته کارگر نامگذاری و برنامه‌ها به صورت مشخص برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: هفته کارگر از پنجم اردیبهشت‌ماه امسال آغاز می‌شود و این روز با شعار کارگر ولایت، امام و شهدا نامگذاری شده و از تمامی کارگران نمونه گروه‌های کار واحدهای نمونه تقدیر و تجلیل می‌شود.

سنجری ادامه داد: روز دوم این هفته روز کارگر نماز و وحدت و حماسه سیاسی نامگذاری شده و مهم‌ترین برنامه این روز حضور کارگران در نماز جمعه است که محور بحث خطبه‌های آن جامعه کار و کارگر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه روز سوم هفته کارگر روز کارگر صیانت از کار و تولید ملی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده گفت:‌ در این روز بازدید مدیران استانی را از واحدهای نمونه صنعتی خراسان‌رضوی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مراسم یادواره شهید برونسی در روز چهارم هفته کارگر برگزار می‌شود، افزود:‌ روز چهارم روز کارگر مهارت‌آوری و نشاط اجتماعی نامگذاری شده و با همکاری با سازمان فنی‌ و حرفه‌ای خراسان‌رضوی بازدید از تمامی مراکز فنی و حرفه‌ای برای مردم مقرر شده است.

سنجری اظهار کرد: روز پنجم روز کارگر سلامت و خانواده، روز ششم روز کارگر فرهنگ کار و تعاون و روز هفتم که یازدهم اردیبهشت ماه و مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است روز کارگر و بصیرت فاطمی نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از کارگران نمونه خراسان‌رضوی در روز جهانی کارگر با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی متعددی برای کارگران در هفته کارگر در نظر گرفته شده که بخش عمده آن 18 مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف است.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول