اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج کارخانجات خراسان رضوی:

کارگران به عنوان سنگربانان عرصه تولید نقش مهمی در جنگ اقتصادی دارند

رئیس بسیج کارخانجات خراسان رضوی گفت: امروز کشور در یک نبرد اقتصادی با دشمنان است و کارگران به عنوان سنگربانان عرصه تولید با توسل به ائمه اطهار(ع) می‌توانند در این جنگ نقش بسزایی داشته باشند.

کارگران به عنوان سنگربانان عرصه تولید نقش مهمی در جنگ اقتصادی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، ابوالفضل بهشتی عصر امروز در نخستین جلسه ستاد یادواره شهدای کارگر خراسان رضوی در شهرستان سبزوار اظهار کرد: این یادواره در سه سال گذشته در مشهد برگزار شد، که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال برای نخستین بار این یادواره در شهرستان سبزوار به عنوان دومین شهر بزرگ استان برگزار می‌شود.   

وی با اشاره به الگو قرار دادن شهید برونسی به عنوان شهید شاخص عرصه کارگری خاطرنشان کرد: شهید برونسی دارای یک ارتباط عجیب با ائمه اطهار بودند و توسلات ایشان در طول زندگیشان به آن بزرگواران نشان از این ارتباط دارد.

وی ادامه داد: امروز کشور در یک نبرد اقتصادی با دشمنان است و کارگران به عنوان سنگربانان عرصه تولید با توسل به ائمه اطهار (ع) می‌توانند در این جنگ نقش به سزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی 14 هزار شهید کارگری را تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: ما همه کارگریم و باید خود را کارگر بدانیم و این افتخاری است چرا که رسول اکرم (ص) به دستان کارگر بوسه می‌زند.

سرهنگ بهشتی ادامه داد: این یادواره که در هفته جهانی کارگر برگزار می‌شود تنها یک یادواره برای شهدا نیست بلکه نوعی تجلیل از قشر کارگر است.

انتهای پیام/70027/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول