اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد

تمدید مهلت تکمیل فرم اطلاعات خانوار سهام‌ عدالت کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تمدید مهلت تکمیل فرم اطلاعات خانوار سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی استان کرمانشاه خبر داد.

تمدید مهلت تکمیل فرم اطلاعات خانوار سهام‌ عدالت کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه از تمدید مهلت توزیع و تکمیل فرم اطلاعات خانوار سهام‌عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این زمان تا 15 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تمدید شده است.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی، براندیشه افزود: بیش از 65 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی در استان کرمانشاه توانسته‌اند فرم اطلاعات خانوار خود را تکمیل کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از کارگران فصلی و ساختمانی که قبلا ثبت‌نام اینترنتی به‌منظور دریافت سهام عدالت نموده‌اند و تاکنون نسبت به تکمیل فرم اطلاعات خانوار خود اقدام نکرده‌اند خواست تا هر چه سریع‌تر در زمان مقرر از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان کرمانشاه اقدام کنند.

گفتنی است: کارگران فصلی و ساختمانی که طی سنوات 89 و 90 از طریق سامانه اینترنتی برای دریافت سهام‌عدالت اقدام کرده‌اند بایستی فرم اطلاعات خانوار را تکمیل کنند.

انتهای پیام/2700/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول