اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست کمیته کارگری هرمزگان عنوان شد

تشکیل ستاد ویژه به منظور اعزام کارگران برای دیدار با مقام معظم رهبری

تشکیل ستاد ویژه به منظور اعزام کارگران برای دیدار با مقام معظم رهبری توسط اعضای کمیته کارگری در هرمزگان پیگیری می‌شود.

تشکیل ستاد ویژه به منظور اعزام کارگران برای دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام سید کمال‌الدین تقوی در دومین نشست کمیته کارگری ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، گفت: کارگران سربازان پرتلاش عرصه تولید ملی و جهاد اقتصادی و عامل مهم پیشرفت کشور هستند و باید از آنان حمایت کرد.

وی با بیان اینکه جایگاه کار، کارگر و تولید در هیچ اقتصادی پوشیده نیست، اظهار داشت: کارگران با قدرت بازو، فکر و دانش، چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در می‌آورند که توجه به مطالبات آنان ضروری است.

در ادامه این نشست، مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر، بر گرامیداشت این ایام و تجلیل از خدمات و تلاش‌های ارزنده این قشر زحمتکش که با کار و تلاش و خلاقیت و نوآوری‌های خود، پرچمدار عزت و خود اتکایی ملت ایران هستند، تأکید کرد.

محمد سالاری با بیان اینکه پنج تا 11 اردیبهشت‌ماه به نام هفته کارگر نامگذاری شده است، گفت: همه ساله در این ایام جهت تجلیل از مقام و جایگاه ارزشمند کارگران، برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی و ... تهیه و برای کارگران و خانواده‌های آنان به اجرا گذاشته می‌شود و امسال نیز با توجه به همزمانی روز زن و روز کارگر باید طوری برنامه‌ریزی کرد که مراسم شایسته‌ای با حضور و مشارکت همه اعضای جامعه کار برگزار شود.

در ادامه این نشست، اعضا پس از بحث و تبادل نظر، برای برگزاری هر چه بهتر مراسم هفته کار و کارگر پیشنهاداتی از جمله تشکیل کمیته اجرایی با حضور تشکل‌های فعال استان، تشکیل ستاد ویژه به منظور اعزام کارگران برای دیدار با مقام معظم رهبری، انجام تبلیغات محیطی در معابر عمومی و شهرک‌های صنعتی و مناطق کارگری، به صدا درآوردن زنگ مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی به منظور حضور کارگران در نماز  عبادی ـ سیاسی جمعه در شهرستان‌ها و ... ارائه کردند که مقرر شد توسط اعضای کمیته پیگیری شود.

انتهای پیام/88001/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول