اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

کارگران گام‌های بلند و پرافتخاری را در استقلال اقتصادی برداشته‌اند

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا گفت: کارگران افسران جنگ نابرابر اقتصادی ملت بزرگ ایران و استکبار جهانی هستند و گام‌های بلند و پرافتخاری را در استقلال اقتصادی برداشته‌اند.

کارگران گام‌های بلند و پرافتخاری را در استقلال اقتصادی برداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی ظهر امروز در پنجمین نشست استانی هفته کارگر و بسیج کارگری با بیان اینکه کارگران، کارآفرینان و رزمندگان خط مقدم نبرد و جنگ در برابر دشمنان دین خدا هستند، افزود: کارگران افسران و فرماندهان جنگ نابرابر اقتصادی ملت بزرگ ایران و استکبار جهانی هستند و این رزمندگان مخلص تحریم‌ها را به بهترین فرصت در امر تولید و نوآوری تبدیل کرده‌اند.

وی یادآور شد: در گرامیداشت هفته کارگری و بسیج کارگری صدها برنامه در سطح استان و در تمام کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی استان آذربایجان‌شرقی با حضور کارگران و کارآفرینان بسیجی برگزار می‌شود.

رضوانی اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری، برپایی همایش بزرگ کارگران، حماسه سیاسی، اقتصادی و فرهنگ بسیج، ساخت و تولید فیلم‌های مستند و سرود کارگر، انتشار ویژه‌نامه، بازدید مدیران و اصحاب رسانه از طرح‌های تولیدی، برگزاری صبحگاه بسیج کارگری همچنین مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت کارگران است.

وی تاکید کرد: برنامه‌های یاد شده به همت و مشارکت تمام تشکل‌های کارگری و اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان همچنین سازمان‌ها و ادارات استان در سطح استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

رضوانی، از کلنگ‌زنی نخستین پایگاه مقاومت کارآفرینی کشور در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: با همت و تلاش هیئت امنای شهرک سلیمی احداث نخستین پایگاه مقاومت کارآفرینان کشور در شهر سلیمی تبریز آغاز می‌شود.

محمد اسماعیلی مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز نقش معنویت و ولایتمداری در توفیقات ملت بزرگ ایران را یادآور شد و گفت: کارگران پرتلاش با معنویت و ولایتمداری تحریم‌های استکبار جهانی را به فرصت تبدیل کرده‌اند و گام‌های بلند و پرافتخاری را در استقلال اقتصادی برداشته‌اند.

 وی تصریح کرد: امروز حضور بسیج در این مجموعه‌ها باعث قوت و توانمندی رزمندگان عرصه تولید و صنعت شده است و کارگران بسیجی در مجموعه‌های تولیدی موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند که این روحیه و نشاط بسیجی در کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی همانند دوران دفاع مقدس موجب افتخار و سربلندی است.

هفته بسیج کارگری از پنجم تا 11 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول