اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدم تحویل زمین‌های کارگران در خیابان غرضی اصفهان

روایت کارگران خانه به دوش اصفهانی

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان گفت: هنوز کارگران این شرکت موفق به تحویل زمین‌های خود در خیابان غرضی اصفهان نشده‌اند و این افراد با وجود گذشت 17 سال هنوز خانه به دوش هستند.

روایت کارگران خانه به دوش اصفهانی

اصغر بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته 288 کارگر عضو شرکت تعاونی کارخانه ریسندگی و بافندگی قدس 72 هزار متر زمین را در خیابان غرضی اصفهان خریداری کرده‌اند، اظهار کرد: اما از حدود 17 سال گذشته تاکنون هنوز این زمین‌ها به این کارگران تحویل داده نشده است.

وی اضافه کرد: البته پلاک زمین‌های فروخته شده به شرکت تعاونی کارخانه ریسندگی و بافندگی قدس 290 مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر مالکیت این کارگران برای تحویل زمین‌های خیابان غرضی محرز شده است، تصریح کرد: اما هنوز کارگران این شرکت مؤفق به تحویل زمین‌های خود در خیابان غرضی اصفهان نشده‌اند و این افراد با وجود گذشت 17 سال هنوز خانه به دوش هستند.

وی با تاکید بر اینکه اواخر بهمن ماه سال گذشته جلسه‌ای در دادگستری اصفهان در راستای رسیدگی به پرونده زمین‌های کارگران شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان برگزار شده است، ادامه داد: ابتدای امسال نیز دو جلسه کارشناسی نیز برای مشخص شدن ادعای این کارگران برگزار شده است.

بیات با بیان اینکه در این جلسه‌ها قاضی دادگستری دستور بررسی‌های کارشناسی را برای رسیدگی به این پرونده صادر کرده‌اند، تاکید کرد: در حال حاضر نیز کارشناسان دادگستری مکلف انجام بررسی‌های مورد نیاز برای مشخص شدن خسارت‌های وارد شده به مالکان این زمین‌ها هستند.

وی افزود: میزان خسارت‌های وارد شده به کارگران شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان به دلیل عدم تحویل زمین‌های آنها در خیابان غرضی در گروی نظرات کارشناسان دادگستری است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول