اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

کارگران استقلال اقتصادی کشور را رقم می‌زنند

مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: کارگران با تاسی از فرهنگ عاشورایی موفقیت‌های فراوانی را برای استقلال اقتصادی کسب کرده‌اند و حضور و نقش‌آفرینی این عزیزان موجب بهت و تعجب دشمنان شده است.

کارگران استقلال اقتصادی کشور را رقم می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح ظهر امروز در نشست ستاد هفته کارگر و بسیج کارگری با بیان اینکه کارگران و کارآفرینان نقش اساسی در تدوام راه شهدا دارند، افزود: امسال برنامه‌های هفته کارگر و بسیج کارگری با مراسم ارزشمند و وداع با شهدای گمنام در استان آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

وی تصریح کرد: کارگران با الهام از فرهنگ عاشورایی موفقیت‌های فراوانی را برای استقلال اقتصادی کسب کرده‌اند و حضور و نقش‌آفرینی این عزیزان موجب بهت و تعجب دشمنان شده است.

مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: حضور بسیج در کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی کشور موجب افتخارآفرینی در عرصه صنعت و تولید شده است.

فاتح تصریح کرد: اگر رزمندگان بسیجی در دفاع مقدس با ایثار و شجاعت، ابهت دشمنان را شکسته‌اند امروز نیز یاوران مخلص و یا صفای ولایت با اتکا و نوآوری سد عظیمی در برابر تحریم اقتصادی دشمنان دین خدا ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: همه روزه اخبار خوش و غرورآفرینی از موفقیت‌های کارگران و کارآفرینان قلوب مومنان را شاد می‌کند و این حماسه‌آفرینی‌‌ها استمرار راه سرخ شهیدان عزت‌آفرین دفاع مقدس است.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول