اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 50 اتومبیلران از 6 کشور خارجی برگزار شد

عنوان چهارمی اتومبیلرانی آفرود قزوین در رقابت‌های اتومبیلرانی ترکیه

تیم اتومبیلرانی آفرود قزوین عنوان چهارمی رقابت‌های بین‌المللی کشور ترکیه را از آن خود کرد.

عنوان چهارمی اتومبیلرانی آفرود قزوین در رقابت‌های اتومبیلرانی ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ در جریان رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی کشور ترکیه که در بخش آفرود برگزار شد، تیم اتومبیلرانی استان قزوین موفق شد عنوان چهارمی این مسابقات را از آن خود کند.

در این رقابت‌ها که با حضور بیش از 50 اتومبیلران از شش کشور خارجی برگزار شد، تیم اتومبیلرانی استان قزوین نیز با هفت ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده بود.

در رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی کشور ترکیه علی خضری شرکت‌کننده قزوینی موفق شد در کلاس دو هزار سی‌سی این رقابت‌ها عنوان چهارمی را از آن خود کند.

البته خضری که در دوره قبلی این رقابت‌ها موفق شده بود عنوان قهرمانی را تصاحب کند، در این مسابقات با بدشانسی عنوان چهارمی را کسب کرد، زیرا اتومبیل وی در قسمتی از مسیر مسابقه چپ کرد و همین امر موجب شد که خضری به مقام چهارمی این رقابت‌ها بسنده کند.

خضری که ماه گذشته نیز در رقابت‌های اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی عنوان سومی را کسب کرده بود، بدون شک یکی از موفق‌ترین اتومبیلرانان بخش آفرود استان قزوین در چند سال اخیر بوده است.

البته نباید به همین سادگی شیرزاد خضری را فراموش کرد، ورزشکاری که مانند برادر خود علی خضری توانسته است در بخش اتومبیلرانی آفرود قزوین حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در جریان رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی کشور ترکیه شرکت‌کنندگانی از کشور میزبان، ایران، ارمنستان، عراق و گرجستان حضور داشتند که همین امر نشان از آن دارد که این مسابقات در سطح بالایی برگزار شده است.

در مسابقات اتومبیلرانی آفرود رانندگان در خودروهای شاسی بلند در مسیرهای ناهموار مانند دشت، کوه و صخره با یکدیگر رقابت می‌کنند که البته ورزشکاران و اتومبیلرانان قزوینی در سال‌های اخیر به این بخش علاقه زیادی پیدا کرده‌اند و بارها در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی نشان داده‌اند که برای قهرمانی از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول