اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری آزمون دانشگاه معارف اسلامی خبر داد

رقابت 800 نفر در آزمون دکترای دانشگاه معارف اسلامی

مسئول برگزاری آزمون دانشگاه معارف اسلامی از رقابت 800 نفر در آزمون دکترای دانشگاه معارف اسلامی خبر داد.

رقابت 800 نفر در آزمون دکترای دانشگاه معارف اسلامی

محمد علی حاجی علی امروز در حاشیه آزمون دکترای مدرسی معارف اسلامی که در دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: 800 نفر در این آزمون شرکت کردند که در رشته‌های مدرسی معارف اسلامی در پنج گرایش انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، مبانی نظری اسلام، قرآن و متون اسلامی و اخلاق اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دو برابر ظرفیت برای مصاحبه علمی معرفی می‌شوند و افرادی که در این مصاحبه قبول شوند برای دوره دکترا پذیرش می‌شوند.

مسئول اداره فارغ التحصیلان دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه 270 نفر دانشجوی دکترا در دانشگاه معارف مشغول تحصیل هستند گفت: چهار نفر سهمیه آزاد، یک نفر سهمیه هیئت علمی و یک نفر سهمیه ایثارگری برای دوره جدید پذیرش دکترا در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از آزمون دکترای سال‌جاری گفت: سال گذشته 620 نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند و امسال تعداد شرکت‌کنندگان به 800 نفر رسید.

حاجی‌علی خاطرنشان کرد: اکنون 600 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، مبانی نظری اسلام، قرآن و متون اسلامی و اخلاق اسلامی مشغول تحصیل هستند.

وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش در کارشناسی ارشد در هر گرایش 15 نفر خواهر و 15 نفر برادر است.

آزمون دوره دکترای دانشگاه معارف اسلامی 30 فروردین ساعت هفت و 30 دقیقه زیر نظر سازمان سنجش با حضور نماینده سازمان سنجش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشگاه قم آغاز شده است.

انتهای پیام/78003/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول