اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می گیرد

رقابت 7100 نفر در آزمون استخدامی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تحول اداری و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روز جمعه، 7 هزار و 100 نفر به منظور کسب 744 پست اداری در آزمون استخدامی به رقابت می‌پردازند.

رقابت 7100 نفر در آزمون استخدامی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، غلام‌حسن کیخانژاد اظهار داشت: آزمون استخدامی 31 دستگاه‌ اجرایی استان 9 صبح فردا جمعه در زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراحل ثبت‌نام این آزمون در خردادماه و تیرماه سال گذشته انجام شده و 7 هزار و 150 نفر در رشته‌های مختلف تحصیلی در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل تحول اداری و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: هفت هزار و 150 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 744 نفر برای تصدی پست‌های سازمانی در 31 دستگاه اجرایی استان برگزیده خواهند شد.

کیخانژاد ادامه داد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از 27 فروردین‌ماه جاری آغاز شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت استانداری کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

وی گفت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی امروز از ساعت هشت صبح تا 18 عصر با حضور در محل دفتر آموزش و پژوهش استانداری واقع در بلوار خلیج فارس پاسخگوی افراد در بحث نواقص صدور کارت خواهند بود.

مدیرکل تحول اداری و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: محل برگزاری آزمون برادران در سالن نمایشگاه صنعت و معدن و دانشگاه پیام نور و محل برگزاری آزمون خواهران در ساختمان اداره فنی و حرفه‌ای در بلوار خلیج فارس روبروی دانشگاه پیام نور خواهد بود.

کیخانژاد بیان کرد: آزمون رأس ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و درب‌های سالن‌های برگزاری آزمون ساعت هشت صبح بسته خواهند شد لذا شرکت کنندگان باید در موعد مقرر در محل حضور یابند.

وی افزود: مجری برگزاری این آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است که طی تفاهم‌نامه‌ای که با این سازمان منعقد شده، طراحی سوالات عمومی و تخصصی و تهیه دفترچه‌های آزمون توسط این سازمان انجام شده است.

انتهای پیام/75002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول