اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

بی‌اخلاقی عرصه رقابت‌های سیاسی را تنگ می‌کند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: آلوده شدن فضای اخلاقی در رقابت‌های سیاسی عرصه را تنگ و محدود می‌کند و در این فضا دیگر کسی تمایل به حضور ندارد.

بی‌اخلاقی عرصه رقابت‌های سیاسی را تنگ می‌کند

جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این اولین تجربه در کشور است که یک انتخابات در سطح پایین با انتخاباتی در سطح بالا گره می‌خورد و هر چند نمی‌توان قضاوت صحیحی در این باره داشت اما بی‌شک چنین فضایی بی‌تاثیر بر فضای انتخابات شوراها نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر این دو انتخابات مانند دوره‌های انتخاباتی قبل باشد به یقین فضای حاکم بر شهر انتخابات شورا را متاثر از خود خواهد کرد و افراد همسو و هم‌سلیقه با توجه به انتخاب رئیس جمهور برگزیده می‌شوند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: اما در روستاها همچنان قدرت و نفوذ طایفه‌ای عامل تعیین‌کننده در انتخابات پیش‌رو خواهد شود.

زنجانی گفت: آلوده شدن فضای اخلاقی در رقابت‌های سیاسی عرصه را تنگ و محدود می‌کند و در این فضا دیگر کسی تمایل به حضور ندارد.

این مسئول عنوان کرد: افرادی که در این عرصه وارد می‌شوند و در چنین فضایی قرار می‌گیرند همه در مسلخ‌گاه اخلاق قلع و قمع شده و به هیچ‌وجه این فضا قابل تحمل و درک متقابل نخواهد بود.

این عضو شورای شهر اردبیل به تخریب و هجمه به شخصیت‌ها در عرصه انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: با اظهار تاسف دامنه چنین اقداماتی روز به روز وسعت می‌گیرد و گاه بی‌تدبیری رسانه ملی نیز خواسته و ناخواسته به این اقدامات دامن می‌زند.

زنجانی افزود: زمانی که استخوان‌بندی حرکت یک سیاست‌مدار بر پرخاش و تخریب شکل بگیرد به جای دربرگیری مودت و همراهی در جامعه ادبیات خشن در بین توده‌های مردم جا باز می‌کند و ما شاهد یکسری اقداماتی خواهیم بود که غیر‌قابل قبول است.

این مسئول کار سیاسی را به معنای قدرت تحمل جریان مخالف و منتقد را پذیرفتن معرفی کرد و گفت: معتقدم آن‌هایی که ظرفیت نقد شدن ندارند از لحاظ سیاسی انسان‌های نابالغی هستند و ضرورت دارد موازین و اصول اخلاقی و اعتقادی همیشه مقدم بر سیاست‌ورزی باشد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: امیدواریم انتخابات شوراها نه تنها در سایه انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرد بلکه با انتخاب و گزینش دلسوز‌ترین و شاخص‌ترین مدیران و نیروهای کار‌آمد همراه باشد تا حرکت فزاینده‌ای را در توسعه شهری و همچنین رونق معیشتی و اقتصادی مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام/62005/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول