اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه اردبیل:

بصیرت و مشارکت همه‌جانبه لبیک به خلق حماسه سیاسی است

فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه اردبیل گفت: بصیرت‌افزایی و مشارکت در صحنه‌های سیاسی و اقتصادی لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

بصیرت و مشارکت همه‌جانبه لبیک به خلق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرزا علی برمکی صبح امروز در نشست با قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سرگروه حلقه‌های صالحین میراث فرهنگی اردبیل اظهار داشت: آنچه که در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی می‌تواند عنصر حقیقی باشد آمادگی و تیز‌بینی مردم با بصیرت ایران در شکستن تمام تهدیدها و ترفندهای استکبار جهانی است که می‌تواند دشمنان را به تسلیم وادار کند.

وی با اشاره به اینکه در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مباحث سیاسی، اقتصادی و امنیتی بسیجیان با بصیرت و آگاهی کامل در صحنه حاضر هستند، عنوان کرد: شاکله و اصالت تحقق شعار امسال مجهز شدن به چنین ابزارهایی است که می‌تواند ما را از تهدیدها و حرکت‌های توطئه‌گونه دشمن مصون نگه دارد.

فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه اردبیل با بیان اینکه بسیجیان در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آمادگی و توانمندی‌شان را به رخ کشیدند، ادامه داد: آنچه که در این بین نکته بسیار مهم و ارزشمند است حفظ روحیه انقلابی و ارزشی است که هیچ وقت رنگ و بوی کهنگی و عقب‌ماندگی به خود نمی‌گیرد.

برمکی از ابلاغ عناوین برنامه‌های سازمان بسیج ادارات به پایگاه‌های مقاومت ادارات تابعه استان اردبیل اشاره کرد و افزود: بسیج ادارات و اصناف در سال 92 رسالت سنگینی را بر دوش دارد تا مطالبه مقام معظم رهبری را هم در خلق حماسه سیاسی و هم اقتصادی عینیت ببخشد.

این مسئول تصریح کرد: توانمند‌سازی و بهبود عملکرد پایگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها و دستور‌العمل‌های ابلاغی، فرهنگی – مذهبی و گردشگری از جمله رویکردهایی است که بیشتر مورد تاکید و توجه می‌باشد.

فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه اردبیل ابراز داشت: جذب نیروهای بسیجیان عام و تبدیل وضعیت آن به خاص بسیجیان سازمان مطلوب ارزیابی می‌شود که امیدواریم همچنان برنامه‌های حساس و ارزشمند همچون فعالیت کمیته‌های امر به معروف و نهی از منکر را شاهد باشیم که لازمه حفظ و صیانت از ارزش‌های دین اسلام و مکتب الهی است.

برمکی احیای این فریضه را در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مهم ارزیابی کرد و گفت: ما هم در عرصه سیاست و هم اقتصاد به هشدارها و انذارها و عمل به معروف‌ها و دور شدن از منکرات نیاز داریم چرا که در سه ماه اول سال در رقابت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ضرورت دارد معروف‌ها رعایت و منکر‌ها دور ریخته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: در سال گذشته نیز پایگاه‌های مختلف در ادارات و اصناف در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حضور پر‌رنگ داشتند که امیدواریم امسال نیز با حمایت سازمان بسیج ادارات و اصناف استان برنامه‌های قوی و پر‌بارتر از سال گذشته عملیاتی شود.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول