اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

تیپ 40 به 2560 شهید والامقام خود افتخار می‌کند

فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: تیپ 40 ارتش به تقدیم 2 هزار و 560 شهید والامقام در دوران دفاع مقدس افتخار می‌کند که در این مسیر توانسته گام عزت‌مندانه‌ای را بردارد.

تیپ 40 به 2560 شهید والامقام خود افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد مختاری‌فر در تجلیل از افتخارآفرینان تیپ 40 ارتش در اردبیل اظهار داشت: تیپ 40 ارتش در عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس مشارکت همه‌جانبه داشته به طوریکه از شمال‌غرب تا جنوب و از مرزهای ترکیه تا دهانه فاو با مرزبانی از سرحدات جمهوری اسلامی ایران توانسته وظیفه خطیر خود را انجام دهد.

وی ماندگارترین و زیباترین عملیات تیپ 40 ارتش در دفاع از این مرز و بوم را عملیات نصر شش در منطقه میمک اعلام کرد و افزود: تیپ 40 با تقدیم 2 هزار و 560 شهید و صدها جانباز و آزاده وفاداری خود را به نظام و آرمان‌های آن نشان داد و ثابت کرد که مدافع انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

مختاری‌فر خاطر نشان کرد: ما در عملیات‌های مختلف آفندی و پدافندی شرکت کردیم به طوریکه در عملیات آفندی میمک و پدافندی چزابه قادر شدیم تا با صیانت از مرزهای کشورمان دشمن را به نقطه تسلیم وادار کنیم.

این فرمانده ارتش در ادامه سخنان خود آمادگی نیروهای ارتشی در دفاع از این مرز و بوم را یادآور شد و تصریح کرد: ما هم در بعد تجهیزاتی و هم تاکتیکی توانسته‌ایم به قدرتمندی و صلابت واقعی دست پیدا کنیم.

مختاری‌فر اضافه کرد: در حال حاضر گردان‌های جنگ نامتقارن ما در آمادگی کامل به سر می‌برند به طوریکه اگر دشمن بخواهد جنگ نا هم‌ترازی را شروع کند ما پوزه او را به خاک می‌مالیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نظامی افتخارآفرین در دوران دفاع مقدس در ادامه به توانمندی ارتش در کنار تاکتیک و تکنیک‌های جدید اشاره و بیان کرد: اگر دشمنان ما کوچک‌ترین نابخردی را بکنند با حجیم‌ترین آتش تجهیزات مدرن نظامی ما روبه‌رو می‌شوند به طوریکه ارتش پرتوان ما امروز به هواپیماها و جنگ‌افزارهای جدید و کوبنده، تانک ذوالفقار و موشک‌های ضد تانک مجهز شده است.

فرمانده تیپ 40 ارتش توانمندی نظامی ایران را بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: دشمن همه این اطلاعات را کسب کرده و هرگز با آگاهی در باتلاق مرگبار نظامیان ایران پا نمی‌گذارد.

انتهای پیام/62004/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول