اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پردیزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان

یادواره شهید حمید ادیبی برگزار می‌شود

نخستین یادواره شهید حمید ادیبی ‌در ‌محل پردیزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و در جوار مزار این شهید والا‌مقام برگزار می‌شود.

یادواره شهید حمید ادیبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نخستین یادواره شهید حمید ادیبی ‌در ‌محل پردیزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و در جوار مزار این شهید والا‌مقام برگزار می‌شود.

حسن کاظم‌زاده رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان گفت: نخستین یادواره شهید حمید ادیبی شامگاه چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه در ‌محل پردیزه این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این آیین با سخنرانی استاد رائفی‌پور، اجرای ذاکر اهل‌بیت (ع) مصطفی صابرخراسانی و مداحی پورشیخ برگزار می‌شود.

‌بنابراین گزارش، شهید حمید ادیبی در سال 1347 متولد شد و در 29 فروردین ماه سال 1367 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید و پیکر وی پس از 24 سال در این منطقه تفحص شد.

در اوایل سال 91 و در منطقه فاو پیکر مطهر شهیدی تفحص شد که به دلیل نبود آثار ‌و نشانه‌ای از هویت وی در زمره شهدای گمنام قرار گرفت و مقرر شد، این شهید در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پنجم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ‌به خاک سپرده شود.

‌همزمان با مراسم تشییع و تدفین شهید ‌یکی از ‌اعضای خانواده شهید ادیبی خواب مادر شهید را می‌بیند که بیان می‌کند فرزند شهیدم در این نزدیکی‌ها است و بعد از این ماجرا پدر شهید ادیبی‌ با حضور بر مزار شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کرمان مشخصات مندرج بر سنگ قبر را با مشخصات فرزند خود مطابق می‌بیند.

پس از مراجعه خانواده این شهید بزرگوار به بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انجام آزمایش DNA شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی کرمان با نام شهید حمید ادیبی شناسایی می‌شود.

انتهای پیام/2446/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول