اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج همدان خبر داد

معرفی برترین‌های شطرنج همدان گرامیداشت شهید صیاد شیرازی

رئیس هیئت شطرنج همدان از برگزاری نخستین مسابقات شطرنج سریع هفتگی در سال 92 به مناسبت گرامیداشت شهید صیاد شیرازی خبر داد.

معرفی برترین‌های شطرنج همدان گرامیداشت شهید صیاد شیرازی

مژده شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: نخستین دوره از مسابقات شطرنج سریع هفتگی در سال 92 به مناسبت یادواره شهید صیاد شیرازی با شرکت 37 نفر در هفت دور به روش سوئیسی در محل خانه شطرنج استان همدان برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به سرداوری مهرداد شربتی انجام شد و مسئولیت برگزاری مسابقات برعهده سجاد جهانگیری بود که در پایان نفرات برتر در رده‌های مختلف سنی مشخص شدند.

رئیس هیئت شطرنج همدان تصریح کرد: در این رقابت‌ها در مجموع کلی حامد منوچهری و کامران صوفی‌زاده با کسب مشابه شش امتیاز و با توجه به پوئن‌شکنی به ترتیب اول و دوم شدند، سینا کوروند و حمیدرضا صداقت‌خواه  با 5.5 امتیاز با توجه به پوئن‌شکنی در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند و امیرعلی دلاوری با پنج امتیاز به عنوان پنجمی بسنده کرد.

وی یادآور شد: در رده سنی اول بالای 50 سال مهرداد جمالی با کسب چهار امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، در رده سنی زیر 14 سال یاشار موحدی باکسب چهار امتیاز قهرمان شد و رده سنی زیر 10 سال داوود عقیلی با کسب 4 امتیاز بهترین عملکرد را در این رده داشت.

شکری در ادامه با اشاره به اینکه بر طبق تقویم این هیئت امسال در هفته و مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری در دو بخش آقایان و بانوان خواهیم کرد افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ در تقویم ورزشی امسال سعی شده در مناسبت‌ها و اعیاد مسابقات مختلفی با روش‌ها متنوع برای علاقه‌مندان به این رشته تدارک دیده شود و برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان مدارس شطرنج امسال در سطح 9 شهرستان تابعه استان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است هیئت شطرنج همدان در رده‌بندی هیئت‌های ورزشی برتر استان در بین 10 هیئت برتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول