اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهضت سوادآموزی همدان خبر داد

اختصاص امتیاز ویژه به بحث سواد در جشنواره شهید رجایی

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش همدان از اختصاص امتیاز ویژه به بحث سوادآموزی در جشنواره شهیدرجایی خبر داد.

اختصاص امتیاز ویژه به بحث سواد در جشنواره شهید رجایی

رضا میرزایی‌نکو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بحث سوادآموزی و اهمیتی که این بحث در کشور ما دارد باعث شده تا تمام دستگاه‌های استان برای اشاعه و آموزش فرهنگ سوادآموزی تلاش کرده و راه توسعه را با به حداقل رساندن بحث بی‌سوادی در استان همدان ادامه دهند.

وی به استفاده از ظرفیت فرهنگیان استان در خصوص آموزشیاری برای بی‌سوادان اشاره و عنوان کرد: با استخدام حق‌التدریسان در آموزش و پرورش و بکارگیری آنان در آموزش رسمی در سال جدید در نهضت سوادآموزی استان همدان آموزشیار نداریم.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: طی جلسات مختلف و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ظرفیت فرهنگیان استان در بحث آموزشیاری استفاده خواهیم کرد که در این خصوص از بازنشستگان فرهنگی و ... برای آموزش به بی‌سوادان استان استفاده خواهیم کرد.

وی با تأکید بر جشنواره شهید رجایی و اختصاص قسمتی از امتیازات این جشنواره به بحث سوادآموزی خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت در دستگاه‌های اجرایی کشور و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف است که قسمتی از امتیازات این جشنواره نیز به بحث سواد و سوادآموزی اختصاص یافته است.

میرزایی‌نکو افزود: این دستگاه‌ها چنانچه با سوادآموزی همکاری کنند و با اعلام برنامه‌های خودشان در خصوص سوادآموزی به ستاد جشنواره امتیاز ویژه به دستگاه‌ها اختصاص می‌دهند که این اتفاق برای نخستین بار در سال 92 اتفاق افتاده است.

وی در پایان سخنانش گفت: در این برنامه هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به مردم در نظام اداری و ارتقای کارآمدی و ... است.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول