اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی:

مردم خراسان‌رضوی همیشه قدردان شهیدان و پاسدار آرمان‌ها و هدف مقدس آنان هستند

اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی در اطلاعیه‌ای بیان کرد: مردم خراسان‌رضوی با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای دفاع‌مقدس نشان دادند که همیشه قدردان شهیدان و پاسدار آرمان آنان هستند.

مردم خراسان‌رضوی همیشه قدردان شهیدان و پاسدار آرمان‌ها و هدف مقدس آنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی اطلاعیه‌ای برای حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای دفاع‌ مقدس صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر عطر خوش شهادت، همراه با نسیم بهاری در کوچه پس کوچه‌های شهر و دیارمان پیچید و یاد و خاطره‌ مردان مرد این سرزمین مقدس در اذهان عمومی زنده شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: بی‌شک زنده نگهداشتن یاد شهیدان؛ زنده نگهداشتن ستون‌های خیمه‌ پیروزی انقلاب اسلامی است و پاسداری از مقام و منزلت شهید؛ حفظ ستون‌های استوار است.

 

این اطلاعیه تصریح می‌کند: مردم مومن و همیشه در صحنه شهرهای مشهد، گناباد، نیشابور، رشتخوار، خرو و جوین در ایام شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) با حضور گسترده و معنادار خود در مراسم وداع، تشییع و تدفین هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس نشان دادند که همچنان قدردان شهیدان و پاسدار آرمان‌ها و هدف مقدس ایشان هستند و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان را تکلیف شرعی اسلامی و ملی خود می‌دانند.

این اطلاعیه تاکید می‌کند: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی وظیفه خود می‌داند تا از حضور گسترده و آگاهانه مردم مومن و شهیدپرور شهرهای مذکور در برنامه‌های گرامیداشت شهدا قدردانی کند.

در ادامه این اطلاعیه می‌افزاید: از مسئولان و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی خراسان‌رضوی به ویژه ائمه معزز جمعه و جماعات، فرماندهان گرانقدر سپاه و ارتش، فرمانداران و بالاخص از رسانه‌های گروهی استان که در اطلاع‌رسانی، پوشش و انعکاس برنامه‌های وداع و تشییع و تدفین شهدا نهایت همکاری و مساعدت را با این اداره کل داشتند تقدیر و تشکر کرده و توفیق همگان را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تحت زعامت مقام معظم رهبری از ایزد منان مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/70018/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول