اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بابلکنار مازندران:

مشکل زیست محیطی شهرک صنعتی بابلکنار مازندران برطرف شود

بخشدار بابلکنار در مازندران خواستار برطرف شدن مشکل تصفیه‌خانه و زیست محیطی شهرک صنعتی بابلکنار شد.

مشکل زیست محیطی شهرک صنعتی بابلکنار مازندران برطرف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، سیدیاسر قربانپور بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی بابل‌کنار اظهار داشت: شهرک صنعتی بابلکنار دچار برخی مشکلات است که با مدیریت صحیح باید رفع شود.

قربانپور گنجی افزود: یکی از مشکلاتی که روستاهای اطراف شهرک با آن روبرو هستند نحوه فعالیت تصفیه‌خانه شهرک و مشکلات زیست محیط برای اهالی روستاهاست.

بخشدار بابلکنار تسریع کرد: با برنامه‌ریزی درست در استقرار و تخصیص اعتبارات باید شرکت‌هایی در شهرک مستقر شوند که با شرایط اقلیمی منطقه منطبق بوده و  مشکلاتی را برای مردم و اکوسیستم منطقه ایجاد نکنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به استقرار شهرک مابین چند روستا و تردد ماشین‌های سنگین که مشکلاتی برای اهالی روستاهای اطراف ایجاد کرده است باید برنامه‌ریزی و اعتباراتی برای راه ارتباطی شهرک اختصاص یابد.

قربانپور با اشاره به اینکه شیرابه زباله‌های انجیل سی و شهرک صنعتی بابلکنار چهره رودخانه را آلوده کرده است، افزود: مشکل تصفیه‌خانه و مشکل زیست محیطی شهرک صنعتی بابلکنار رفع شود.

انتهای پیام/86009/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول