اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

تعطیلی مجلس بدتر از تعطیلی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی نیست

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: تعطیلی مجلس به عنوان قوه قانونگذار در دو هفته گذشته بدتر از تعطیلی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی نیست که چرخه اشتغال و اقتصاد کشور از حرکت ایستاده است.

تعطیلی مجلس بدتر از تعطیلی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی نیست

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس و در واکنش به تحلیل خبرگزاری دولتی اظهار داشت: دولتی که با 85 روز تاخیر بودجه را تحویل مجلس دهد باید با دو ماه تاخیر آن را پس بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم کشور را بیش از سه هفته به دلیل تعطیلات عیدانه به کما ببریم ناشی از بی‌تدبیری دولتی است که حتی دوست دارد روزهای عادی را نیز تعطیل اعلام کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور در سال‌های اخیر یادآور شد: در حالی دولتمردان با 85 روز تاخیر بودجه را به مجلس ارسال کرده‌اند که حتی خود رئیس جمهور نیز علت تاخیر را مطرح نکرد و علل و عوامل آن را برای مردم تبیین نکرد تا مقصر اصلی در این ماجرا معلوم و مشهود باشد.

پیرموذن گفت: برای چنین قوه مجریه‌ای چنین قوه مقننه‌ای لازم است تا با بررسی دقیق و کارشناسی بودجه سال 92 را در دو سه ماه از گذشت سال ابلاغ کند.

وی عنوان کرد: کجای دنیا با بی‌تدبیری دولت به خاطر افزایش آلودگی‌ها ادارات و مدارس تعطیل می‌شود و یا ادارات در مابین تعطیلات نوروزی خالی از کارمند بوده و ارائه خدمات به مردم مختل می‌شود این در حالی است که مجلس برای ساماندهی تعطیلات غیر‌مذهبی برنامه‌ای دارد اما هر بار به بهانه‌ای آن را مورد هجمه و تهدید جدی قرار می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: اینکه سه هفته تعطیلات کشور و خوابیدن صنعت و تولید را به گردن مجلس بیندازند ناشی از فرافکنی‌هایی است که همیشه دولت سعی کرده است مسئولیت‌ها را از گردن خود بیندازد.

نیکزاد مقبول‌ترین گزینه دولت است

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود به اعلام کاندیداتوری نیکزاد در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: نیکزاد با توجه به محبوبیت و مقبولیت و کار بلدی خود می‌تواند شایسته‌ترین گزینه دولت احمدی‌نژاد باشد.

وی تصریح کرد: با تلاش‌هایی که نیکزاد در حوزه مسکن مهر و توسعه را‌ه‌ها داشته بیشتر مورد توجه افکار عمومی است و تا جایی که اطلاع دارم در صورت کاندیداتوری از سوی دولت می‌تواند گزینه قابل قبول باشد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: قطعاً حضور چنین نیروهای خدوم سبب افزایش مشارکت مردم و به صحنه آمدن انسان‌های توانمند و ولایی در حوزه‌های مختلف خواهد شد که رقابت انتخاباتی را داغ می‌کند.

پیرموذن نیکزاد را آبرو و افتخار آذربایجان و دیار سبلان توصیف کرد و گفت: بنده خیلی خوشحالم که از تیم دولت علی نیکزاد کاندیدا شود چرا که او با گروه انحرافی از زمین تا آسمان فاصله دارد.

وی در خصوص رای‌آوری نیکزاد نیز افزود: هر چند ممکن است که نیکزاد رای بالایی را نیاورد اما می‌تواند موفق‌تر از سایر گزینه‌های دولت باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: از گزینه‌های مطرح می‌توان ولایتی و قالیباف را نام برد که البته از مجلس کاندیداتوری باهنر و ابوترابی‌فرد نیز بیش از سایر نامزدها قطعی شده است.

انتهای پیام/62001/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول