اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

اجرای 800 طرح سرمایه‌گذاری در استان زنجان

معاون استاندار زنجان گفت: بیش از 800 طرح سرمایه‌گذاری در استان زنجان وجود دارد، که این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان آماده شده است.

اجرای 800 طرح سرمایه‌گذاری در استان زنجان

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آن‌گونه که باید، از طرح‌های مربوط به مشاغل کسب و کار خرد، حمایت نشده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مناسبی به طرح‌های کسب و کار خرد در استان زنجان طی سال گذشته پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: بانک‌ها با تامین منابع در سال‌جاری می‎توانند کمبودهای سال گذشته را جبران کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه باید به مشاغل خانگی و کسب و کار خرد بیش از پیش اهمیت داده شود، تصریح کرد: حمایت از این طرح‌ها سبب رونق اشتغال در استان می‌شود.

*بانک‌ها تسهیلات کسب و کار خرد را پرداخت کنند

وی با اشاره به اینکه بانک‌های استان زنجان باید به تعهدات سال‌جاری در زمینه پرداخت تسهیلات به طرح‌های کسب و کار خرد عمل کنند، اضافه کرد: حمایت از این طرح‌ها به معنی حمایت از جوانان جویای کار است.

عباسی با بیان اینکه بیش از 800 طرح سرمایه‌گذاری در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری با برنامه‌ریزی‌ها و بررسی‌های صورت گرفته در استان زنجان اجرا می‌شود، یادآور شد: با اجرای این طرح‌ها بیش از 20 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/73006/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول