اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بین استانداری قم و سرمایه‌گذاران

تفاهم‌نامه 52 پروژه سرمایه‌گذاری امضا شد

در پی برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم، برای 52 پروژه از 100 پروژه معرفی شده در این همایش سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی کردند.

تفاهم‌نامه 52 پروژه سرمایه‌گذاری امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، کرم‌رضا پیریایی در مراسم امضای 23 تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران بخش صنعتی، معدنی و تجاری ضمن تقدیر از حضور سرمایه‌گذاران در همایش دو روزه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم گفت: استان قم با تمام همت و تلاش به دنبال عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در بحث حماسه اقتصادی است و این مسیر را یک امر مقدس می‌داند.

وی با اشاره به اینکه این نشست یک نشست عملیاتی برای عقد قرارداد همکاری و امضای تفاهم‌نامه‌هاست تصریح کرد: از 100 پروژه معرفی شده در همایش، تاکنون برای 52 پروژه در زمینه سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی شده است.

استاندار قم با بیان اینکه دبیرخانه دائمی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان تشکیل شده است، به روند جذب و پذیرش سرمایه‌گذار در روزهای آتی نیز اشاره کرد و گفت: ستاد ویژه‌ای در معاونت برنامه‌ریزی استانداری قم دایر است.

پیریایی با تاکید بر ضرورت نظارت و پیگیری امور تسهیل و جذب سرمایه‌گذاری در استان اضافه کرد: نظارت جدی و مستمری نسبت به فرایند اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای منعقد شده در این همایش خواهم داشت.

وی افزود: برای عملیاتی شدن مفاد عقدنامه‌های سرمایه‌گذاری در استان از تمام توان اداری و اجرایی کشور و استان قم کمک خواهم گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران در بخش‌های صنعتی و احداث کارخانجات تولیدی خبر داد و بیان کرد: این سازمان با برنامه‌ریزی و مهیا کردن بسترهای لازم در استان قم، زمینه را برای جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذار فراهم کرده است و در این همایش قرارداد تفاهم‌نامه احداث شهرک خصوصی الکترونیک و روشنایی، شهرک نمایشگاهی و گردشگری و 21 پروژه صنعتی و معدنی به امضا رسید.

یونس عالی‌پور اظهار کرد: به طور کلی برگزاری چنین همایش‌هایی فرصت مطلوبی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و در این همایش، این سازمان 43 پروژه در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری پیشنهاد کرده بود که سرمایه‌گذار 23 پروژه مشخص شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول