اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

زمینه مساعد سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان فراهم شده است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدهای انجام شده توسط سرمایه‌گذاران خارجی زمینه مساعدی برای سرمایه‌گذاری در منطقه جنوب کرمان فراهم شده است.

زمینه مساعد سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در حاشیه بازدید سرمایه‌گذاران خارجی از قابلیت‌های کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: در راستای گسترش بیشتر صادرات  محصولات کشاورزی جنوب کرمان به ویژه جیرفت و عنبرآباد و با توجه محصولات مطلوب و کششی که در بازار محصولات کشاورزی وجود دارد از مدت‌ها قبل نشست‌هایی با شرکت‌های تخصصی در خارج از کشور انجام شد.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری در این بخش دانست و افزود: در آینده نزدیک هیئت‌های دیگری به این منطقه برای بررسی و قابلیت‌های جنوب استان در زمینه محصولات کشاورزی حضور پیدا می‌کنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بازدیدهای انجام شده زمینه مساعدی برای سرمایه‌گذاری فراهم شد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد گسترش این همکاری‌ها باشیم.

عارفی گفت: قطعا با توجه به تخصصی که شرکت‌ها در بازاریابی و دستیابی به بازارهای جدید میوه و تره‌بار دارند و همچنین کیفیت بالای محصولات مطمئنا بازارهای جهانی به دنبال اینگونه محصولات هستند و این امر زمینه رشد کشاورزی را در منطقه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/80005/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول