اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

مسکن مهر بزرگترین پروژه مسکن‌سازی در تاریخ کشور است/ سرمایه‌گذاری مهم‌ترین نیاز کردستان

رئیس جمهوری گفت: ساخت 4.8 میلیون واحد مسکن مهر در کشور بزرگترین پروژه مسکن‌سازی در تاریخ ایران اسلامی است.

مسکن مهر بزرگترین پروژه مسکن‌سازی در تاریخ کشور است/ سرمایه‌گذاری مهم‌ترین نیاز کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر و چند پروژه عمرانی و صنعتی در سنندج، مسکن مهر را اضطراری دانست اما در عین حال آن را یک کار بزرگ عنوان کرد.

رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در یکی از کشورهای خارجی 670 واحد مسکونی افتتاح شده بود که همواره در رسانه‌ها تکرار می‌شود اما در ایران روزانه بین هشت تا 20 هزار واحد افتتاح می‌شود و این افتخاری بزرگ برای دولت است.

وی اجرای مسکن مهر را گام اول دولت در این مسیر دانست و گفت: ایران اسلامی با 187 میلیون هکتار وسعت تنها کمتر از 1.5 میلیون هکتار آن را روستاها و شهرهای ما به خود اختصاص داده‌اند.

احمدی‌نژاد در ادامه به ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی استان کردستان اشاره و با اشاره به طبیعت زیبای کردستان، آن را قطعه‌ای از بهشت توصیف کرد.

وی گفت: فداکاری مردم استان کردستان در دفاع از میهن اسلامی، اسلام و استقلال کشور وصف‌ناپذیر است و کردستانی‌ها از ایرانی‌های اصیل هستند.

به گفته رئیس جمهوری، طبیعت و مردمان استان کردستان نویدبخش آینده‌ای درخشان استان است که اکنون در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌گوییم که استان کردستان پیشرفت خوبی داشته است اما کارهای زیادی انجام شده که تحولات خوبی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه سرمایه‌گذاری را مهم‌ترین نیاز استان کردستان خواند و کردستان از استان‌های امن کشور است و این زمینه سرمایه‌گذاری را تسهیل کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی زمینه‌ها برای توسعه استان کردستان فراهم است پس باید تلاش کنیم تا یک جهش در این راستا اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/79001/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول