اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه خبر داد

آغاز تحول بزرگ سرمایه‌گذاری در میانه

فرماندار میانه گفت: فرهنگ‌سازی لازم در خصوص جلب و جذب سرمایه‌گذار در میانه ایجاد و با استقبال گرم مردم و مسئولان مواجه شده است.

آغاز تحول بزرگ سرمایه‌گذاری در میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور بعد از ظهر امروز در دیدار با سرمایه‌گذاران، فرهنگ سازی و دید مثبت برای سرمایه‌گذاری را مهم خواند و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی لازم در خصوص جلب و جذب سرمایه‌گذار در میانه ایجاد و با استقبال گرم مردم و مسئولان مواجه شده که ضروری است از این فضای مناسب نهایت استفاده را ببریم تا با تحولات ایجاد شده به جایگاه مورد نیاز برسیم.

وی از مردم و مسئولان خواست از افراد خیر داخل و خارج شهرستان دعوت کنند تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده با جدیت تمام در تحقق اهداف نظام تلاش کنند.

خلفاپور از سرمایه‌گذارانی که خط شکن بوده‌اند، افزود: یقینا به دنبال سرمایه‌گذارانی که پروژه اجرا کرده‌اند و یا در حال اجرا هستند سرمایه‌گذاران دیگری سرازیر خواهند شد چرا که بسترهای مختلف سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

خلفاپور در این دیدار از شهردار میانه خواست تا با تعامل بیشتر در جذب سرمایه‌گذاران تلاش کنند زیرا سرمایه‌گذاران حاضر جزو افرادی هستند که صداقتشان را به ما و وفاداری خود به زادگاهشان را به اثبات رسانده‌اند.

وی تاکید کرد: باید آغوش مردم و مسئولان برای سرمایه‌گذاران همواره باز باشد تا مسیر توسعه هموار و زمینه برای اشتغال جوانان بیکار میانه‌ای فراهم باشد.

شهردارمیانه نیز در این دیدار از اجرای مجتمع خدماتی،تجاری و اداری در میانه خبر داد و گفت: چند طرح دیگر برای اجرا داریم که ساماندهی شهرک امام خمینی و ابتدای خیابان بانک ملی به متراژ یک هزار و 300 متر از جمله آنها است.

جلیل خرده فروش همچنین با بیان توافق برای ایجاد مجتمع ورزشی 5 هزار متری و زمین موجود برای احداث آن از مطالعه اولیه زیرگذر تجاری در میدان معلم، بازگشایی خیابان معلم شمالی و تبدیل آن به مجتمع‌های تجاری خبر داد.

در این دیدار برادران مرادی‌فر از سرمایه گذارانی که در حوزه کشت و صنعت میانه فعال هستند با تقدیر از فرماندار میانه در هموار ساختن مسیر سرمایه‌گذاری و تصویب 60 هکتار از زمین‌های منابع طبیعی برای تحویل به آنان گفت: 50 هکتار از این زمین‌ها را تحویل گرفته و جمعا 80 هکتار زمین برای کشت در اختیار داریم که 40 هکتار از این زمین‌ها را به زیر کشت برده و به باغ تبدیل کرده‌ایم.

برادران مرادی‌فر همچنین از اشتغال مستقیم 60 نفر برای احداث این باغ خبر داد و افزود: فاز اول این طرح امسال و فاز دوم آن در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و در مجموع 80 هکتار زمین تبدیل به باغ خواهد شد.

آنها هدف از سرمایه‌گذاری در زادگاهشان را اشتغالزایی برای جوانان بیکار میانه، عمران و آبادانی منطقه و قولی که به فرماندار میانه داده بودند عنوان کردند.

برادران مرادی‌فر ایجاد سردخانه، خشک کن، بسته‌بندی و سیستم پخش را از امور دیگر سرمایه‌گذاری خود در آینده خواند و گفت: تا پایان سال‌جاری 5 هزار نهال در این زمین‌ها کاشته شده است.

در این دیدار علاوه بر برادران مرادی‌فر، حاج داود میانجی و حاج میکائیل حاضری با اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در زمینه احداث پروژه‌های عظیم مسکونی، تجاری، تفریحی و رفاهی گفت: ما با سرمایه خودمان با دعوت فرماندار میانه ایده‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری داشته و به دنبال محل مناسب هستیم تا با همراهی مسئولان و معرفی پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری اقدام کنیم.

در پایان دیدار سرمایه‌گذاران  حاضر با همراهی فرماندار برای دیدار مدیرعامل آب منطقه‌ای استان برای اجرای طرح‌های گردشگری و آب منطقه‌ای عازم تبریز شده و در جلسه‌ای که تشکیل شد تصمیمات بسیار حیاتی برای آینده شهرستان در حوزه کشاورزی، کشت و صنعت گرفته شده که به محض عملی شدن به استحضار مردم خواهد رسید.

همچنین در اولین فرصت برنامه بازدید از طرح‌های اجراشده توسط سرمایه‌گذاران برای اصحاب رسانه و شورای اداری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول