اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره هواپیمایی آسمان عنوان کرد

سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی «آسمان» در فارس

مدیرعامل و رئیس هیت مدیره هواپیمایی آسمان از سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی این شرکت در استان فارس خبر داد.

سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی «آسمان» در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامبیز بابایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواپیمایی آسمان با 17 ایستگاه، پوشش منطقه جنوب را انجام داده و روزانه 100 هزار نفر را جابه‌جا می‌کند.

وی افزود: هواپیمایی آسمان روزانه بیش از 40 پرواز در شیراز و منطقه جنوب دارد که همین موضوع پایگاه جنوب را به پایگاهی استراتژیک برای هواپیمایی آسمان تبدیل می‌کند.

بابایی تصریح کرد: هفت فروند فوکر و یک فروند احتیاطی و یک‌هزار نفر پرسنل در انجام رسالت سنگین هواپیمایی آسمان در جنوب کشور فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه جنوب در برنامه‌های بلندمدت ظرفیت ایجاد انتفاع بیشتری را برای هواپیمایی آسمان دارد و این شرکت به سادگی این ظرفیت را رها نمی‌کند.

بابایی ابراز داشت: بنابر این مقدمات هواپیمایی آسمان سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی در محورهای عمرانی و خدماتی فارس را در دستور کار قرار داده است.

انتقال مدیریت از شیراز شوخی است

رئیس هیئت مدیره هواپیمایی آسمان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: آن کسی که شایعه انتقال مدیریت منطقه جنوب هواپیمایی آسمان از شیراز را مطرح کرده یا قصد شوخی داشته یا مغرض است.

وی تصریح کرد: کدام عاقلی انتقال یک‌هزار نفر از کارکنان و هشت فروند هواپیما با تمام امکانات و آشیانه و ... را تایید می‌کند که ما این کار را انجام دهیم.

بابایی افزود: کارکنان ما از مردم هستند و با مردم عجین شده‌اند و این اعتبار بعد از سال‌ها زحمت به دست آمده که به راحتی آن را رها کرده و از صفر آغاز کنیم.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان ادامه داد: حسینیان نیز به عنوان مدیرکل جدید منطقه جنوب هواپیمایی آسمان باید به عنوان سربازی ولایتمدار همدوش آسمانیان خدمت‌رسانی به مردم بزرگ و قدرشناس جنوب کشور را سرلوحه قرار دهد.

آغاز پروازهای اروپایی از شیراز

رئیس هیئت مدیره هواپیمایی آسمان در ادامه گفت: اگر چه در گذشته برخی پروازها به کشورهای خلیج فارس از لار و لامرد وجود داشته اما هواپیمایی آسمان پیشگام پروازهای خارجی به اروپا از شیراز است.

وی افزود: به این منظور تامین هواپیماهای مناسب را در دستور کار داریم که در پایگاه جنوب کشور مستقر شود.

بابایی با بیان اینکه تعداد پروازهای پایگاه منطقه جنوب باید به دو برابر وضعیت فعلی ارتقا یابد، ابراز داشت: در حال حاضر 80 درصد پروازهای این هواپیمایی داخلی و 20 درصد آن خارجی است.

ساختمان 14 طبقه ضمانت ماندگاری آسمان در شیراز

مدیرعامل هواپیمایی آسمان در ادامه گفت: مرکزیت ساختمانی پایگاه منطقه‌ای جنوب کشور آسمان در صورت همکاری شهرداری شیراز ظرف 15 روز آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: این ساختمان اداری آموزشی با 14 طبقه در میدان الله احداث  و همچنین در فرودگاه شهید دستغیب نیز سالن ویژه پذیرایی از مسافران آسمان احداث می‌شود.

هر مدیریتی عمری دارد

مدیرعامل هواپیمایی آسمان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به سخنان مطرح شده در مورد مدیریت پیشین منطقه جنوب آسمان اظهار داشت: قرار نیست که یک مدیر تا پایان عمر در یک سمت باقی بماند و مدیریت مجموعه صلاح دانسته در راستای منافع مردم و سهامداران که بیش از یک‌میلیون نفر بازنشسته هستند، تغییری را در مدیریت ایجاد کند.

وی افزود: مردم به تغییر مدیران کاری ندارند و تنها خدمات آسمان را می‌بینند.

بابایی ابراز داشت: دین اسلام بر حفظ آبروی مومن تاکید دارد و قرار نیست ما علت هر تغییر و تصمیم داخلی را برای مردم شرح دهیم اما در همین حد بگوییم که مطمئن باشید هر تغییر دلیلی دارد و بعضی اعتراض‌ها از ناحیه آژانس‌های هوایی و مردم در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

انتهای پیام/2448/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول