اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور در مراسم روز ارتش:

ارتش ایران نقطه امید و الگوی تمام ارتش‌های جهان است/پیشرفت نیازمند اقتدار است

رئیس جمهور با اشاره به اقتدار و عزت ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ایران نقطه امید و الگوی تمام ارتش‌های جهان است.

ارتش ایران نقطه امید و الگوی تمام ارتش‌های جهان است/پیشرفت نیازمند اقتدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور مسئولان نظامی و انتظامی در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز یک روز بزرگ و تاریخی در حیات ارتش و یک نقطه امید و الگو برای تمام ارتش‌های مستقل جهان است.

رئیس جمهور امام خمینی (ره) را بنیانگذار ارتش نوین جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: یک ملت برای پیشرفت نیازمند اقتدار است. اقتدار حقیقی برآمده از درون است، استقلال استیجاری هرگز نمی‌تواند موجودیت ملت را صیانت کند.

حزب‌الله همیشه غالب است

وی در ادامه افزود: کسی که به خدا ایمان دارد حزب‌الله است و حزب‌الله همواره غالب است و این سنت الهی است.

احمدی‌نژاد اقتدار ملی را متکی بر ملت خواند و گفت: تاریخ به یاد ندارد که یک ملت متحد و متکی به توانمندی‌های خود طعم تلخ شکست را چشیده باشد. خودباوری و اعتماد به نفس، در برابر قدرت‌های طاغوتی نهراسیدن، باور به اینکه می‌توانیم پیشرفت کنیم، نوآوری و خلاقیت، حرکت در مسیر اهداف تعیین شده از منابع اصلی اقتدار یک ملت است.

ارتش همه ویژگی‌های تجلی اقتدار ملی را دارد

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همه ویژگی‌های لازم برای تجلی اقتدار ملی را دارد، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش خودباور و با ایمان و متکی به مردم است.

وی ادامه داد: ارتش که تحت فرماندهی، رهبر دقیقاً کارهایی را انجام می‌دهد که از او توقع می‌رود و این قوای مسلح و ارتش سرافراز و نیروی زمینی ایثارگر از استقلال و عزت ملت صیانت می‌کنند و راه را برای رسیدن به پیشرفت باز می‌کنند.

ملت ایران با اتکا به ارتش به‌دنبال صلح جهانی است

احمدی‌نژاد تاکید کرد: ملت ایران در طول هزاران سال با اتکا بر همین ارتش به‌دنبال صلح جهانی بوده و با تدبیر و جلب حمایت و همکاری کشورهای منطقه حافظ امنیت منطقه بوده است.

رئیس جمهور افزود: هر کشوری متکی به اقتدار ملی برآمده از درون و استعدادهای بومی باشد می‌تواند در امنیت بین‌المللی نیز مشارکت داشته باشد.

اقتدای بر اقتدار ملی و صلح در فضای دوستی و احترام/ارتش امروز یک الگوی مناسب است

احمدی‌نژاد عنوان کرد: پیام ارتش جمهوری اسلامی به همه ملت‌ها اقتدای بر اقتدار ملی و صلح و امنیت بین‌المللی در فضای دوستی و احترام به یکدیگر است. من اطمینان دارم ارتش امروز یک الگوی مناسب است.

اتکا به خدا و خودباوری وجه بارز جمهوری اسلامی است

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتش هر روز فعال‌تر و مقتدرتر در جهت صیانت از استقلال منطقه است. امروز ایمان به خداوند متعال، خودباوری وجه بارز جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای اسلامی است.

رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: سلام و درود خدا بر امام عزیز که اقتدار و استقلال را بر ملت ایران هدیه کردند.

انتهای پیام/2462/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول