اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان:

ارتش آماده مقابله با هر نوع تهدید و تعرض است

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: ارتش آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه تهدید و تعرض را دارد.

ارتش آماده مقابله با هر نوع تهدید و تعرض است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان امیر سرتیپ منصور ونک صبح امروز در دیدار نیرو‌های مسلح با نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: هر سال 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش نام‌گذاری شده و این روز را برای تمام غیورمردان در تمام نقاط کشور گرامی می‌داریم.

وی با بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن را جوانان برومند خانواده‌های مسلمان تشکیل می‌داد به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان ادامه داد: ارتش اسلامی در نتیجه هم‌صدایی و همراهی با امت در براندازی رژیم ستم‌شاهی و ستیز بی‌امان با دشمنان انقلاب برخاست و به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مستمر را در ابعاد مختلف آغاز کرد که به همین مناسبت امام امت روز 29 فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کرد.

وی تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام تحریم‌ها و موانع ایجاد شده در مسیر انقلاب مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار و ادوات جدید با نیروی انسانی متعهد و متخصص است که توانستند حضور فعال در مرزهای کشور داشته باشند.

ونک خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با آماده‌باش کامل امروز توانسته فضای امنی را برای کشور ایجاد کرده و با انجام رزمایش‌های مختلف از جمله رزمایش آسمان ولایت، رزمایش‌های استانی و کشوری، تأمین امنیت اجلاس سران غیر متعهدها و ... توان دفاعی خود را به اثبات برساند.

وی به توان بازسازی و نوسازی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: ارتش با توان بالای نوسازی و بازسازی امروز در داخل کشور قادر است توپ‌های سنگین و نفربرها و تمام هواپیما‌های پایگاه سوم شکاری شهید نوژه را در نوسازی و بازسازی کند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان ادامه داد: ارتش امروز قادر به آزمایش موشک‌های میدانی، تربیت و آموزش بوده و با اهدای سردوشی به یک‌هزار و 500 نفر توانسته توان بازسازی و نوسازی خود را در دنیا نشان دهد.

وی یادآور شد: در زمینه امنیتی فعالیت‌های ارتش بسیار گسترده شده و هیچ گونه مشکل امنیتی در بین نیرو‌های ارتش مستقر در همدان را مشاهده نمی‌کنیم و با وحدت و همدلی و همکاری موجود بین نیرو‌های مسلح استان همدان، تلاش خواهیم کرد تا بهترین شرایط را در استان داشته باشیم.

ونک در خصوص مشارکت تمام نیرو‌های مسلح در انتخابات سال جاری گفت: نیرو‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان با مشارکت خود در انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: ارتش آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض است.

انتهای پیام/89007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول